וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה: רק היציבות חסרה

שתי קבוצות שלא מפגינות יציבות העונה, תיפגשנה ביניהן (א', 20:10, ספ'1). שריקי ומקרייב לא בטוחים ב-11, נחום יפתח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בארבע העונות האחרונות למכבי נתניה מאזן מדהים מול מ.ס. אשדוד. מתוך 12 המשחקים שהתקיימו בין השתיים, לנתניה שמונה ניצחונות מול שני ניצחונות בלבד של האשדודים. שני משחקים הסתיימו בתיקו.

* בין 12 הראשונות בטבלה לאשדוד שממוקמת במקום התשיעי מאזן הספיגות השלילי ביותר עם 25 שערים. האשדודים יכולים להתנחם שמכבי נתניה כבשה שלושה שערים בלבד בכל תשעת המחזורים האחרונים.

* הניצחון הגדול ביותר של אשדוד על נתניה היה 0:6 באוגוסט 1999. אגב, זה היה המשחק הראשון בתולדות ליגת העל. את נתניה אימן אז מוטי איוניר.

* הניצחון האחרון של נתניה על אשדוד בחוץ היה בספטמבר 2007 (1:6). את שער היתרון לאשדוד כבש אז ניר נחום, כיום שחקנה של מכבי נתניה.

* רק במשחק בית אחד הצליחה אשדוד לשמור על שער נקי. זה קרה במחזור השמיני בניצחון 0:3 על בית"ר ירושלים.

* אף שחקן של אשדוד לא פתח העונה בכל המשחקים של הקבוצה.

* בארבעת משחקי החוץ האחרונים צברה נתניה רק נקודה אחת בתיקו 0:0 נגד בית"ר ירושלים.

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

מ.ס. אשדוד סיימה היום את הכנותיה לקראת משחק הבית מחר (ראשון, 20:10, ספורט1) נגד מכבי נתניה. השחקנים של ג'ון גרגורי ינסו לחזור למסלול הנצחונות, אחרי התבוסה הכואבת שחטפה הקבוצה בשבוע שעבר בקרית שמונה. חנן אזולאי ששימש כעוזרו של המאמן ג'ון גרגורי, עזב לטובת תפקיד העוזר של מוטי איווניר בקרית שלום וזאת אחרי שהוא לא ממש הסתדר עם גרגורי, בלשון המעטה ובסופו של דבר קיבל את ברכת הדרך של הבעלים ג'קי בן זקן.

למעט הבלם מתן אוחיון שעזב השבוע את המועדון ועבר לשחק בשרלרואה הבלגית, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן. עופר ורטה ישוב לעמדת המגן הימני כאשר ישראל ראש יפתח לצידו של אפה אמברוז במרכז ההגנה. רחמים צ'קול שלא התלבש במשחק שעבר, ישוב לעמדת המגן השמאלי. ההפתעה מצידו של גרגורי עשויה להגיע בחוליית ההתקפה כאשר מקומם של עידן שריקי ודימיטאר מקרייב אינו מובטח בהרכב, ולא מן הנמנע שהמאמן יספסל את אחד מהם או אפילו את שניהם. מי שצפוי לפתוח בחוד הוא הצעיר נבו מזרחי כאשר גם איציק כהן נמצא בתמונת ה-11 למשחק. שריקי, אגב, מתוסכל מאוד לאחרונה ממעמדו והוא עשוי לעזוב בקרוב, לאחר שגם הפועל באר שבע וגם בני יהודה הביעו עניין בשירותיו.

מכבי נתניה:

במכבי נתניה מרוצים מקצב צבירת הנקודות בארבעת המשחקים האחרונים בהם השיגו שני ניצחונות, תיקו והפסד בודד. אך יחד עם זאת במועדון מקווים בעיקר להמשיך את השיפור ביכולת, בתקווה לכבוש יותר שערים כי בתשעת המחזורים האחרונים היהלומים כבשו שלושה שערים בלבד. בקבוצה ערכו היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המפגש מול אשדוד, כאשר ראובן עטר הקרין לשחקניו את הניצחון של אשדוד על עכו ואמר להם: "יש לאשדוד התקפה טובה עם שחקנים מסוכנים כמו עידן שריקי, דימיטאר מקרייב וגם משה אוחיון". באשר לקבוצתו אמר עטר לשחקניו: "אנחנו בתהליך התקדמות בתקופה האחרונה ואנחנו צריכים להתקדם עוד יותר. אני מבקש מכל אחד מכם להביא מעצמו יותר".

במהלך כל השבוע לא תרגל עטר את ההרכב לאור העובדה כי שחקני הנבחרת פיראס מוגרבי, עמרי בן הרוש ועדי נמני שבו אתמול לאימונים ולאור היעדרותו של טל מעבי בתחילת השבוע בשל מתיחה. מעבי ערך שני אימונים מלאים וימשיך לפתוח כמגן שמאלי. ניר נחום, שקיבל במחזור האחרון את ההזדמנות בהרכב והחזיר לעטר עם שער הניצחון על סכנין, ימשיך לקבל את הקרדיט בקישור.

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: אפה אמברוז

עם עזיבתו של מתן אוחיון תיפול מרבית האחריות בחלק האחורי על כתפיו של אמברוז, שעד כה לא מצליח לשמור על יציבות לאורך זמן. אשדוד מבקיעה בדרך כלל בביתה ואם אמברוז ידאג שהיא לא תספוג, תוכל הקבוצה ללקט שלוש נקודות נוספות.

מכבי נתניה: אחמד סבע

אחמד סבע הוא אמנם מלך שערי הקבוצה נכון להיום עם חמישה שערים, אך את שערו האחרון הוא כבש אי שם לפני עשרה מחזורים בניצחון על אשקלון במחזור השמיני, אז הבקיע צמד. מחר הוא יאלץ להוכיח לעטר שהוא חוזר לעצמו כי הנבחנים לעמדת החלוץ כבר מתחילים להגיע לקופסא.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ישראל ראש, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, ניר ביטון, משה אוחיון, עמנואל סארקי, נבו מזרחי, איציק כהן (עדן בטיט, עידן שריקי).

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully