וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני: "מי לא רוצה לחזור לשחק בבית?"

כוכב דנבר הודה שהוא מעוניין לעבור לניו יורק או לניו ג'רזי: "זה החלום האולטימטיבי, ההחלטה שאקבל תגדיר את המורשת שלי"



גם האופטימיים שבאוהדי דנבר כבר השלימו עם העובדה שכרמלו אנתוני נמצא בדרך החוצה, ועל פי הדיווחים האחרונים כוכב הנאגטס צפוי להישלח בטרייד כבר בשבוע הבא, כשהמועמדת העיקרית לקלוט אותו היא עדיין ניו ג'רזי, אך גם הניקס עדיין בתמונה, כך שייתכנו הפתעות של הרגע האחרון.

אנתוני, שסירב לחתום על הארכת חוזהו בדנבר ולמעשה אילץ את קבוצתו בשבע השנים האחרונות לרקוח עבורו עסקה כדי לא לאפשר לו לעזוב ללא תמורה בסיום העונה, התראיין הלילה לרשת ESPN וסיפר על מניעיו להחלטה.

"מי לא רוצה לחזור לשחק בבית?", אמר מלו, שגדל בניו יורק ושיחק באוניברסיטת סירקיוז שבצפון המדינה. "בסופו של דבר זה החלום האוליטימטיבי. למרות זאת אני עדיין לא יכול להגיד אם אני רוצה לשחק בניו יורק, או בניו ג'רזי, או להישאר בדנבר. קשה לי עם הסיטואציה הזאת, ולמען האמת לא ישנתי כמו שצריך מאז תחילת העונה".

"כל החלטה שאקבל תהיה החשובה ביותר בחיים שלי. זה מה שיגדיר את המורשת שלי", המשיך אנתוני, שהבהיר שלא יפעל כמו חברו לברון ג'יימס ויודיע על בחירתו בשידור חי בטלוויזיה. על האפשרות שיגיע לניקס אמר: "מי לא רוצה לשחק באחד האולמות הגדולים בעולם?", אך מיד סיפק תקווה גם לאוהדי הנטס: "כשהם יעברו לברוקלין ויפתחו שם את האולם החדש אני אוכל לחזור ממש הביתה, וגם זה משהו שאני חושב עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully