וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אוניל יחליף את גרנט כבר הערב

רשת סקיי טוענת שהנהלת ווסטהאם החליטה על סיום דרכו של המאמן בלי קשר לתוצאת המשחק מול ארסנל (19:30, ספורט 1)

למרות הצהרותיו החוזרות של אברהם גרנט על כך שהוא אינו מודאג ממעמדו בווסטהאם, נראה שדרכו של המאמן הישראלי אצל הפטישים קרובה מתמיד לסופה. הבוקר (שבת) דיווחה רשת סקיי על כך שהנהלת ווסטהאם כבר החליטה לפטר את גרנט בסיום המשחק מול ארסנל הערב (19:30, ספורט 1), ולמנות במקומו את מרטין אוניל, שעל פי הדיווח כבר נפגש עם ראשי הקבוצה והביע את הסכמתו להגיע לאפטון פארק.

רק אמש התייצב גרנט במצב רוח אופטימי למסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול התותחנים והצהיר: "אנחנו צריכים להסתכל במראה ולהבין מי אנחנו. אני לא רוצה להגיד שום דבר רע נגד אנשים שהיו פה בעבר, אבל המטרה תמיד הייתה ברורה - להישאר בליגה. אני מאמין במועדון, אבל בשנים האחרונות ווסטהאם לא הייתה ברצלונה".

הישראלי טען כי להערכתו, בניגוד לעונה שעברה, 35 נקודות לא יספיקו על מנת להישאר בליגה: "יהיו עוד הרבה שינויים בטבלה ושום דבר לא יוכרע החודש. בעונה שעברה 35 נקודות הספיקו להישארות, השנה זה לא יספיק. אני לא יודע כמה נקודות יספיקו, אבל נצטרך להיות חזקים ולקחת נקודות במפגשים מול קבוצות התחתית".

לגבי המשך דרכה של ווסטהאם אמר גרנט: "אנחנו מתפתחים. לפני שלושה חודשים הצגנו כדורגל טוב, אבל לא הצגנו תוצאות. כמו שראיתם ביום שלישי (בניצחון 1:2 על בירמינגהאם בגביע הליגה), הרוח הקבוצתית שלנו מצוינת ואני מרגיש שאנחנו מסוגלים לנצח בכל משחק. אני בטוח שיש עתיד טוב לווסטהאם. המועדון עושה דברים נכונים, אני עובד קשה ונהנה מהאתגר".

מן העבר השני, ארסנל תגיע לאפטון פארק לאחר תצוגת הנפל בהפסד 1:0 לאיפסוויץ' בגביע הליגה. "ברור שאנחנו מצטערים על ההפסד. אם נשחק כך נגד ווסטהאם , נפסיד. הכי חשוב שנגיע למשחק מוכנים מנטאלית. זה משחק ליגה וזה דרבי. העונה כל משחק הוא קשה ונצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח. זה מה שאנחנו רוצים להשיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully