וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין עובר לבירמינגהאם

אברהם גרנט רצה את החלוץ, אבל טוטנהאם סיכמה על מכירתו לבלוז תמורת 4 מיליון ליש"ט. סטיבן פינאר דחה הצעת צ'לסי

רובי קין, שראה העונה בעיקר את הספסל של טוטנהאם, קרוב מאוד למעבר לבירמינגהאם סיטי. על פי דיווחים באנגליה, שני המועדונים סיכמו על מעברו של החלוץ האירי תמורת ארבעה מיליון ליש"ט. הספרס עשויים לקבל שני מיליון נוספים בכפוף למספר ההופעות שיערוך השחקן בן ה-30.

קין, ששב לוויט הארט ליין מליברפול בפברואר 2009, היה מתוסכל זמן רב ושמו נקשר למעבר מחוץ לטוטנהאם. העונה הוא פתח רק בשני משחקי ליגה ונכנס כמחליף ב-11 נוספים. טוטנהאם התעקשה בשבועות האחרונים למכור את השחקן וסירבה להצעות השאלה, ביניהן מווסטהאם של אברהם גרנט. רק הבוקר (שישי) שב ואישר גרנט כי הוא רוצה את החלוץ, אך העסקה נסגרה מול בירמינגהאם. גארה דמבלה, הסקורר הצרפתי בן ה-26 של לבסקי סופיה, מועמד כעת לחזק את התקפת הפטישים.

קין הוא השחקן השני שעושה את הדרך מהקבוצה הלונדונית לסנט אנדרוז בחלון ההעברות הנוכחי. קדם לו דייויד בנטלי שעסקת השאלתו לבירמינגהאם נסגרה מוקדם יותר השבוע.

מי רוצה את סטיבן פינאר?

מעמדו של סטיבן פינאר באברטון לא ברור. מנג'ר הטופיז דייויד מויס אישר הבוקר כי המועדון אישר לקשר לנהל מו"מ עם קבוצה איתה סיכמה אברטון את תנאי המכירה. על פי פרסום ב"דיילי מייל", מדובר בצ'לסי. אלא שפינאר, שחוזהו מסתיים בסוף העונה לא מעוניין להגיע לסטמפורד ברדיג'.

קרלו אנצ'לוטי, מנג'ר צ'לסי, מהיר להדוף את השמועות: "פינאר שחקן טוב שאנחנו מכירים היטב, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים אותו כאן. אנחנו מחפשים בלם ואם נמצא את השחקן המתאים, יש לנו את היכולות לקנות אותו".

על פי דיווחים שונים, טוטנהאם, אינטר ואתלטיקו מדריד מעוניינות גם הן בפינאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully