וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסיניו מצטרף לוויאריאל

המגן הברזילאי של רומא הושאל עד תום העונה. שבת בלה ליגה: ויאריאל מול אוסאסונה, סביליה - אספניול (23:00, 5+לייב)

המחזור ה-19 בליגה הספרדית ייפתח בשבת עם לא פחות משישה משחקים. ברצלונה (בבית מול מלאגה) וריאל מדריד (תתארח אצל אלמריה) ישחקו רק ביום ראשון ויפנו את הבמה לשאר הליגה. במוקד, ויאריאל תקווה להתאושש מהאכזבה בגביע ולשמור על המקום השלישי במשחק ביתי מול אוסאסונה. החמישית, אספניול, תתארח ברמון סאנצ'ז פיחואן של סביליה. ובתחתית, צפויים מספר קרבות מסקרנים שאולי ישברו את הצפיפות בחלק התחתון.

ויאריאל - אוסאסונה (19:00)

אחרי שספגה רביעייה בברנבאו (4:2) ואיבדה יתרון מבטיח במשחק הגביע מול סביליה (3:3), הצוללת הצהובה מקובלת הזדמנות מצוינת להתאושש ולהבטיח שבוע נוסף במקום השלישי. ויאריאל נראית נהדר העונה במדריגאל שם יש לה שמונה ניצחונות ליגה ותיקו אחד. מנגד, האורחים של חוזה אונטוניו קמאצ'ו מגיעים למשחק עם רצף לא מחמיא של שישה משחקים ללא ניצחון בהם כבשו רק שלושה שערי זכות.

עוד לפני המשחק הודיעה ויאריאל על החתמתו של המגן הברזילאי סיסיניו (30), שיגיע בהשאלה מרומא. סיסיניו יחליף בקבוצה את המגן הפצוע אנחל לופז שגמר את העונה.

סביליה - אספניול (23:00, שידור חי בספורט5)

המארחים שבמקום ה-10 נמצאים במגמת שיפור עם שני ניצחונות ליגה רצופים והופעה טובה בגביע ורוצים להמשיך את הדהירה לכיוון המאבק על כרטיס לאירופה. לואיס פביאנו יעבור מבחן כשירות לפני המשחק ובכל מקרה אמור לשוב לסגל. אספניול, אחת המפתיעות של העונה, התאוששה מרצף של שלושה הפסדים בניצחון על סראגוסה בשבוע שעבר, אבל מגלה העונה יכולת זוועתית במשחקי החוץ בהם הוציאה שבע נקודות בלבד.

משחקים נוספים:

חטאפה - ריאל סוסיאדד (19:00)
סראגוסה - לבנטה (19:00)
חיחון - הרקולס (19:00)
בילבאו - סנטאנדר (21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully