וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "קשה לדמיין את ברצלונה ללא גווארדיולה"

כוכב הבלאוגרנה הצטרף ודחק במאמנו להאריך את חוזהו: "הוא נתן לי המון". על הזכיה בכדור הזהב: "הלוואי שאישאר ברמה הזו"

בעוד שהמחזור הספרדי ייצא לדרך מחר (שבת) עם שישה משחקים במספר, ברצלונה תיכנס למעגל המשחקים ביום ראשון כשתארח בקאמפ נואו את מלאגה. ברקע, פחות או יותר מפתיחת העונה, מרחף נושא החוזה של פפ גווארדיולה, שיסתיים בתום העונה הנוכחית. שחקני מוליכת הטבלה הביעו בעבר את רצונם הברור להמשיך ולשתף פעולה עם המאמן הנהדר, וכך עשו גם מרבית חברי ההנהלה של הבלאוגרנה.

היום הגיע תורו של לאונל מסי להתייחס לנושא. "פפ יאריך את החוזה שלו מתי שיחליט לעשות כך, ואני מקווה שזה יקרה והוא יישאר. אחרי כל מה שהוא הביא לברצלונה, ואיך שהוא הביא את הקבוצה להתאגד סביבו, קשה לדמיין את המועדון בלעדיו".

בראיון לתחנת הטלוויזיה של הקבוצה הוסיף מסי ושיבח את מאמנו, הפעם כשהתייחס לשיפור המטאורי שביצע בשנים האחרונות: "פפ נתן לי המון, מאז השיחה הראשונה שלנו. הוא נתן לי הכל, במובן של מיקום על המגרש, הוא כל הזמן מחפש את העמדה הטובה ביותר עבורי כדי שאוכל לגעת כמה שיותר בכדור. אני חייב לפרנק רייקרד הרבה מאוד ומעריך את הביטחון שהוא נתן לי, אבל השתפרתי הרבה תחת גווארדיולה".

מסי כמובן נשאל על הזכיה בכדור הזהב, והוסיף: "זה היה מאוד משמח, גאווה גדולה. כולם בירכו אותי, כולם היו שמחים עבורי, והרגיע אותי לדעת שגם צ'אבי ואינייסטה תמכו בי. הלוואי שאצליח להישאר ברמה הזאת ולזכות בתארים נוספים עם הקבוצה, זה מה שבאמת מעניינן אותי יותר מכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully