וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - מכבי ת"א: אבידור יועדף על פני קולאוטי

ההתלבטות של איוניר הסתיימה: אבידור תורגל בהרכב (שבת, 17:00, ספורט 1), בוזגלו על הספסל. דראפיץ' בונה על אזורוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* כ-20 שנה אחרי שעזב את המועדון כשחקן, יערוך מוטי איוניר בכורה מחודשת במדים הצהובים, והפעם כמאמן הראשי.

* מכבי תל אביב היא היחידה שכבשה יותר משלושה שערים העונה נגד בני סכנין, כשהביסה אותה 0:4 בסיבוב הקודם בבלומפילד.

* פעמיים אירחה סכנין את מכבי תל אביב בסגרת גביע המדינה והדיחה אותה. בעונת 2003/4 ניצחה הקבוצה מהגליל ברבע הגמר, לאחר דו קרב פנדלים. בעונת 2006/7 ניצחה הקבוצה 1:2, הפעם בשמינית הגמר.

* הניצחון האחרון של מכבי בדוחא היה ב-11 באפריל 2009, כשהצהובים גברו 0:3 על סכנין, במשחק אותו סיימה מכבי עם שמונה שחקני שדה בלבד, לאחר הרחקתם של סקוט סילי וליאור ז'אן.

* סכנין לא ניצחה את מכבי מזה שלוש שנים. הניצחון האחרון של הקבוצה מהמגזר היה בדצמבר 2007 2:3, מי שכבש שער ובישל אחד היה מאור בוזגלו.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

למרות עוד הפסד בשבוע שעבר, המאמן סלובדן דרפאיץ' לא מתכנן כרגע עוד מהפך בהרכב, ופרט לשינוי אחד, בו יחליף החלוץ הבולגרי החדש של הקבוצה קוסטדין אזורוב את אחמד קאסום, תעלה הקבוצה עם אותו הרכב כמו זה שפתח מול מכבי נתניה. עד שיימצא בלם, עלא אבו סאלח ימשיך לשמש כמחליפו של טל חן. הקשר נסטיה צ'ה, ששב לאימונים מלאים, כשיר, אבל דראפיץ' לא ייקח איתו סיכון והוא אמור לפתוח איתו על הספסל והוא אולי ישולב במשחק.

למרות ששבעה שחקני בית הסכימו לקצץ 15 אחוז משכרם, בקבוצה עדיין מתעסקים במצוקה הכלכלית שאופפת את המועדון ומנסים לגייס כספים כדי לפתור את הבעיות עם שחקני החיזוק ולשלם משכורות לשחקנים. בסכנין מאמינים כי הדברים יפתרו בקרוב ומעבר למשכורות שישולמו, אמורה הקבוצה להתחזק בבלם ולקשר אחורי.

מכבי תל אביב:

אחרי שבוע עמוס שנפתח במינויו של מוטי איוניר למאמן הקבוצה ונמשך עם ניצחון על בית"ר ירושלים, עדיין תחת הדרכתו של איציק עובדיה, יערכו הצהובים משחק ראשון תחת המאמן החדש. על פי האימון המסכם נראה שאיוניר מתכנן שני שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בניצחון על בית"ר: הקשר ג'יבריל סידיבה, שסיים לרצות עונש הרחקה, יחזור לקישור האחורי על חשבונו של מאור חלבי ובהתקפה יובל אבידור יפתח במקום רנגלוב הפצוע, שלא נכלל בסגל. אמש המאמן עוד התלבט בין אבידור לבין רוברטו קולואטי, אולם באימון המסכם תורגל הראשון בהרכב, מה שמרמז על החלטת המאמן. גם מאור בוזגלו ימשיך להמתין להזדמנות מהספסל. כ-700 אוהדים של הקבוצה צפויים ללוות אותה למשחק בסכנין. שחקני מכבי והצוות המקצועי יצאו היום למלון בנצרת, בו ישהו עד המשחק.

יעמדו למבחן

בני סכנין: קוסטדין אזורוב

לאורך כל השבוע התרשמו מאוד אנשי סכנין מהחלוץ הבולגרי ומהיכולות ההתקפיות שלו. במשחק נגד מכבי הוא יערוך בכורה, והוא זה שאמור להוסיף מחץ להתקפה הכי דלה בליגה (10 שערי זכות בלבד). אזורוב ייאלץ לעבוד קשה כי הוא יפגוש את ההגנה החזקה בליגה. אם הוא יוכיח את עצמו, הפעם סופסוף בסכנין ישמחו על כך שלא קנו חתול בשק.

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין

הקשר הבוסני המוכשר עשוי להיות אחד המרוויחים הגדולים מעזיבתו של נמני. מדוניאנין צפוי כעת לשחק בעמדות קדמיות יותר, ונגד סכנין הוא יהיה אחד מאלה שעליהם יטיל איוניר את משימת פיצוח הבונקר, שסכנין תעמיד כנראה מול הצהובים. הבוסני מסוגל לפתוח הגנות במסירה חכמה ואף הוכיח את יכולתו בבעיטות מדוייקות ממרחק.

הרכבים משוערים

בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, באסם גנאים, חאמד גנאים, לירן כהן, יניב לוזון, קוסטדין אזורוב.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', ניבאלדו, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ', האריס מדוניאנין, אלירן עטר, יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully