וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל הביסה 0:3 את ווסטהאם

ווסטהאם שוב התפרקה, במה שעשוי להיות משחקו האחרון של גרנט באפטון פארק, שיושביו נופפו לישראלי לשלום. סיטי בפסגה

אם מישהו עוד חשב שווסטהאם נמצאת במגמת שיפור, אז הערב (שבת) חטפו הפטישים סטירה נוספת כשהובסו 3:0 בבית על ידי ארסנל במסגרת המחזור ה-23 באנגליה, ויסגרו מחזור נוסף במקום האחרון. הדיווחים מתחילת היום באנגליה טענו שאברהם גרנט יוחלף בתפקיד על ידי מרטין אוניל, ללא קשר לתוצאת המשחק מול ארסנל. אוהדי ווסטהאם, שנופפו לשלום לגרנט לפני הסיום, לא יתפלאו אם המהלך אכן ייצא לפועל.

הדרבי הלונדוני נעל את יום המשחקים, אך היו היום עוד כמה מפגשים מסקרנים ומלאי שערים. המרתק מכולם היה בסיטי אוף מנצ'סטר, כשסיטי הציגה לראווה את אדין דז'קו בהופעת בכורה, שסיפק בישול בדרך ל-3:4 על וולבס ולפסגת הטבלה, לפחות באופן זמני. כל הלחץ כרגע הוא על מנצ'סטר יונייטד, שתצא מחר למשחק חוץ קשה מול טוטנהאם בוויט הארט ליין.

גם צ'לסי הראתה הערב כי לא הרימה ידיים בנסיונה להישאר צמודה לפסגה, כאשר גברה על בלקבורן 0:2 ועלתה באופן זמני למקום הרביעי בטבלה. דקל קינן לא שותף בהפסד בלקפול 3:2 לווסט ברומיץ', תמיר כהן נכנס בדקה ה-84 בהפסד בולטון 2:0 לסטוק.

ווסטהאם - ארסנל 3:0

הבוקר הגיעו הדיווחים על כך שאברהם גרנט יפוטר בלי כל קשר למשחק מול התותחנים. אחרי המשחק הערב נראה שזה עוד עושה חסד עם המנג'ר הישראלי, מפני שאם הוא היה נשפט רק על פי היכולת של ווסטהאם הערב - אז על אחת כמה וכמה הוא היה אמור לקבל את מכתב הפיטורים. ווסטהאם שוב נראתה רע מאוד, לא הצליחה להתאים את עצמה לקצב של היריבה שלה והפסידה במזל רק 3:0 לארסנל, שהגיעה לעוד מספר הזדמנויות בטוחות לשערים.

אחרי השער השלישי החלו אוהדי ווסטהאם לנופף לשלום לעברו של גרנט, במה שהיווה את אחד מרגעי השפל של הישראלי בקבוצה. מי בכלל זוכר עכשיו שגרנט חתם בקיץ על חוזה לארבע עונות באפטון פארק? נכון שסקוט פארקר היה פצוע ונעדר, אך זה ממש לא משמש תירוץ מול היכולת האומללה של ווסטהאם. מנגד, הקבוצה של ארסן ונגר עומדת כרגע על 42 נקודות, שלוש פחות ממנצ'סטר סיטי (לה יש משחק עודף) ונקודה פחות מיונייטד (לה שני משחקים חסרים).

ארסנל תפסה פיקוד במגרש כבר מהשניות הראשונות ושלטה לחלוטין במרכז השדה ובדקה ה-13, אחרי שני מצבים מסוכנים, מצאה את הרשת. ווילשר מסר לוולקוט, שיישר למרכז, נאסרי פתח את הרגליים והכדור הגיע לואן פרסי שבעט חזק פנימה. 0:1 לארסנל. שש דקות חלפו ו-וולקוט קיבל מסירת עומק, ניצל את המהירות שלו כדי לעבור את השומר, אך גילגל חלש לידיו של גרין. בדקה ה-22 הגיעו הפטישים להזדמנות הראשונה כשטעות של דג'ורו השאירה את קול חופשי, אך הוא בעט לא טוב ושצ'סני בלם אותו. בדקה ה-32 הגיעה ארסנל להזדמנות הכי טובה במשחק, אך ואן פרסי בעט לקורה.

מהר מאוד זה נגמר. בדקה ה-41 מצאה ארסנל את השני, כשואן פרסי קיבל מסירת עומק מפברגאס, יישר למרכז ו-וולקוט הגיע מאחורי ברידג' והפציץ פנימה, 0:2 מוצדק במיוחד לתותחנים. המחצית השנייה התנהלה על מי מנוחות מבחינת התותחנים, אך גם כך היא מצאה את השלישי בדקה ה-77 לאחר שוולקוט הוכשל ברחבה על ידי ברידג'. ואן פרסי בעט את הפנדל חזק פנימה וקבע 0:3 מהקלים שהיו לארסנל העונה.

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, מאתיו אפסון, ג'יימס תומקינס, ווין ברידג' (פרנק נובל, 89), ג'וליאן פובר, רדוסלאב קובאץ', מארק נובל (לואיס בואה מורטה, 20), ג'ונתן ספקטור, זאבון היינס, קרלטון קול, פרדי סירס (פאבלו באררה, 64).

הרכב ארסנל: וויצ'ק שצ'סני, לורן קוסיילני, יוהאן דג'ורו, גאל קלישי, עמנואל אבואה, ג'ק ווילשר, אלכס סונג, ססק פברגאס (דנילסון, 81), סמיר נאסרי (קיירן גיבס, 88), תיאו וולקוט (אנדריי ארשבין, 88), רובין ואן פרסי.

צ'לסי - בלקבורן 0:2

זה לא היה קל, ולפרקים זה גם לא היה יפה במיוחד, אבל צ'לסי סוף סוף נושמת לרווחה, ואולי משכיחה במעט את ההפסד המשפיל לוולבס בשבוע שעבר. הרוברס קיוו להמשיך במומנטום אחרי ה-1:3 על ליברפול במחזור הקודם, אך במקום זאת ספרו משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון בעיר הבירה האנגלית, דווקא במפגש ה-100 בין הקבוצות בפרמיירליג.

למרות לא מעט שמועות על ספסול כוכבים, קרלו אנצ'לוטי ביצע שינוי אחד בלבד בהרכב שהפסיד לוולבס: ניקולא אנלקה פתח במקום פלורן מאלודה. הפתיחה של צ'לסי היתה מוחצת, כאשר ראמירז הדביק כדור מצוין למשקוף כבר בדקה השלישית, אלא שבהמשך המחצית הראשונה הציגה האלופה כדורגל בינוני למדי. בדקה ה-58 סוף סוף קיבלו יושבי סטמפורד סיבה למסיבה, כאשר כדור קרן של מאלודה ננגח על ידי ג'ון טרי, ובסופו של דבר הגיע לברניסלב איבנוביץ', שמקרוב בעט בסיבוב והכניע את פול רובינסון. בדקה ה-76 חתם אנלקה את התוצאה, וכבש בפעם ה-12 בקריירה מול בלקבורן (ב-15 משחקים). האם הכחולים יוצאים לדרך חדשה?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מנצ'סטר סיטי - וולבס 3:4

אז מה תגידו על המוליכה החדשה שלכם? הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני העניקה לאוהדיה לא פחות משבעה שערים הערב (הכי הרבה מאז אוקטובר 2003), ואף ששלושה מהם הלכו לרשת הלא נכונה - מה זה משנה. סיטי עולה למקום הראשון בטבלה באופן זמני, ופותחת פער של נקודה על יריבתה השנואה מהצד השני של העיר (כשיש לה שלושה משחקים עודפים, 23 מול 20 של יונייטד).

הפתיחה היתה שייכת דווקא לזאבים, כאשר כדור רוחב של קווין דויל מצא את ננאד מיליאש, שנהדף מקרוב פעם אחת על ידי ג'ו הארט, אך בפעם השניה כבר חגג את שערו החמישי העונה וקבע 0:1 מפתיע לאורחים של מיק מקארתי. הסיטיזנס חזרו בדקה ה-41, כאשר קולו טורה עלה לרחבה לאחר כדור קרן, והצליח לדחוק מקרוב כדי לאזן ל-1:1 ולהפיג קצת מהלחץ הענק של קבוצתו.

המהפך הושלם בדקה ה-49, כשמבצע אישי מבריק של קרלוס טבז הכניע שלושה שחקני הגנה של וולבס, והסתיים בבעיטה שטוחה שקבעה 1:2 לתכולים. בשלב הזה סיטי החלה לשחק בצורה חופשית יותר, ובדקה ה-54 דאבל פס בין דז'קו טבז המשיך ליאיה טורה, שהשלים צמד והעלה את המארחת ל-1:3. חופשית אמרנו? המשחק הפנטסטי של טבז הגיע לשיא בדקה ה-66, כשנגח נהדר הגבהה של פבלו זבאלטה בדרך לשער הליגה ה-14 שלו העונה. וולבס עוד הצליחה לצמק מפנדל של דויל בדקה ה-68 ונגיחה של רונאלד זובאר בדקה ה-86, אך לא יותר.

משחקים נוספים:

ויגאן - פולהאם 1:1
לוויגאו: הוגו רודייגה (56). לפולהאם: אנדרו ג'ונסון (84)

סטוק סיטי - בולטון 0:2
לסטוק: דני היגנבותם (37), מתיו את'רינגטון (63).

ווסט ברומיץ' - בלקפול 2:3
לווסט ברומיץ': פיטר אודמווינגי (36, 36), ג'יימס מוריסון (52). לבלקפול: דייויד ווהן (11), גארי טיילר-פלטשר (79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully