וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - הפועל אשקלון: את מוכרת לי מפעם

שתיים מהקבוצות המתחדשות ביותר בחלון ההעברות תפגשנה למשחק תחתית חשוב. חן בהרכב של צמח, יברויאן בזה של עזורי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* רמת גן מתקשה מאוד לכבוש והבקיעה העונה 13 שערים בלבד. לשם השוואה, שלושת מלכי השערים של ליגת העל, משה אוחיון, דודו ביטון ורועי דיין כבשו 12 שערים כ"א.

* את מרבית המפגשים ביניהן ערכו אשקלון והפועל רמת גן בליגות הנמוכות. בכל הקשור למשחקים שלא בליגת העל ידה של רמת גן על העליונה על 16 ניצחונות לעומת 8 הפסדים.

* בסיבוב הקודם סיימו השתיים בתיקו 1:1. את השער לאשקלון כבש ערן לוי בבעיטה ישירה מהקרן, לרמת גן כבש אופיר חיים. שני השחקנים כבר מחוץ לקבוצות הללו.

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

מאמן הפועל רמת גן צביקה צמח ערך בשבועיים האחרונים מהפכה גדולה בסגל השחקנים שלו וכעת חובת ההוכחה תהיה עליו, כאשר מצבה של הקבוצה שממוקמת במקום האחרון הוא קריטי מאוד. רמת גן תארח מחר את הפועל אשקלון במשחק שהיא חייבת לנצח, כאשר כל תוצאה מלבד ניצחון עשויה לגרום לזעזוע גם בכסא המאמן.

חוזיהם של ארבעת שחקני הרכש החדשים, הבלם טל חן, הקשר ציון צמח, המגן עודד אלקיים והחלוץ הליטאי אאורליו סטאפונקה, אושרו אמש בבקרת התקציבים והם יעמדו לרשותו של צמח מחר. הבלם יקיר שינה נטש את האימון לאחר שלא חש בטוב והוא בספק למשחק, כמו גם דן רומן הפצוע. מהסגל ייעדר המגן המושעה תמיר בן עמי שיחזור לאימונים ביום ראשון וגם הקשרים המוצהבים אלי לוי ותמיר פור. השבוע שוחררו מהסגל החלוץ הוותיק אופיר חיים וצמד המגנים חי בן לולו וליאור בקשי.

הקשר הליטאי איגור קוזלובס והחלוץ האסטוני טרמו נימלו צפויים להגיע למבחנים בקבוצה בשבוע הבא. קוזלובס (23) משחק בקבוצה אף.קי שיאולאי מהליגה הראשונה בארצו. נימלו (28) מתנשא לגובה 1.91 מ' ומגיע מקבוצת לבדינה טאלין האסטונית, כשלזכותו 20 הופעות ושער בנבחרת אסטוניה.

הפועל אשקלון:

באשקלון נמצאים בתחילתה של המהפכה בסגל השחקנים עליה דיבר פרוספר אזגי במשך מספר חודשים. כבר מחר ניתן יהיה לראות את שני שחקני ההתקפה החדשים, איליה יבוריאן וסרג' איילי בהתקפת הקבוצה. בנוסף לכך, בהמשך השבוע יחתום הבלם הסלובני סיאד פילקוביץ' והיד עוד נטויה. אזגי סיפר על האסטרטגיה שלו לחלון ההעברות וההתמודדות על קבוצות התחתית, ואמר: "ככה אני פועל, כל שחקן משוחרר שקבוצות תחתית ירצו אני לוקח אותו".

בצד המקצועי יחסר גיא עזורי את רביד גזל המוצהב, כשגם הבלם יניב אלול עדיין בספק. את גזל צפוי להחליף אמייה טגה שחוזר מפציעה, ואילו את אלול עשוי להחליף טל מכלוף הצעיר. בעמדת המגן הימני מתלבט עזורי בין שי פטלק לדניאל היידמן.מעבר לכך, שי בירוק יכלל בסגל הקבוצה וייתכן שכבר מחר יקבל דקות ראשונות בליגת העל לאחר שלוש שנים שלא שיחק כדורגל.

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן: טל חן

הבלם הוותיק שהגיע השבוע מהיריבה לתחתית בני סכנין אמור לעזור לייצב את משחק ההגנה לצידו של אלין טופוזאקוב בחולייה האחורית. חן המנוסה, שבמאזנו קרבות רבים במעמקי הטבלה, לא מתרגש מהלחץ בתחתית ובקבוצה מקווים שהנסיון שלו יעזור במסע ההישארות בליגה.

הפועל אשקלון: אמייה טגה.

ההיעדרות של גזל והעובדה שגיא עזורי עדיין לא התחזק בקשר האחורי שהוא רוצה נותנים לטגה משחק או שניים בהרכב בהם יוכל להוכיח כי הוא ראוי למשבצת. יכולת חלשה ומהר מאוד הכיס של פרוספר ייפתח לזר נוסף בדמות רומן רוקי או פאולו דה לה האסה, שעומדים על הפרק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, טל חן, דודי פדלון, קרלוס צ'קאנה, דימיטאר טלקיסקי (דן רומן), עומר בוקסנבוים, עידן סרור, ציון צמח (לירון דיאמנט), אורליוס סטאפונקה.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק (דניאל היידמן), דארקו לובריץ', יניב אלול (טל מכלוף), אדיר טובול, אמייה טגה, מחמוד עבאס, אריק גאו ,שניר גואטה,סרג' איילי, איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully