וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל חיפה: הקהל הזהוב נגד שחרור בלדוט

הקפטן שוב לא בסגל וצפוי לעזוב, האוהדים יערכו מפגן תמיכה. האדומים מחכים לירוקים של סאמת, רואש יפתח על חשבון שוקרוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ניצחון החוץ האחרון של הפועל חיפה על בני יהודה היה אי שם לפני יותר מ-11 שנים, ב-8 בנובמבר 1999, כאשר הצפוניים ניצחו 0:2 בשכונת התקווה.

* בארבעת המפגשים שנערכו מאז שבני יהודה הגיעה בתור מארחת, הזהובים ניצחו שלוש פעמים כאשר משחק אחד הסתיים בתיקו.

* חלוץ הפועל חיפה עדן בן בסט (תשעה כיבושים) והקשר גל אראל הבקיעו יחד 12 שערים. כל שחקי בני יהודה כבשו בסך הכל שער אחד יותר (13).

* בכל משחק בו כבש בן בסט הפועל חיפה לא הפסידה.

* עד המחזור ה-15 לקבוצה האדומה מהכרמל היה הפסד חוץ אחד, אך היא קלקלה את המאזן עם שני הפסדים בשני משחקי החוץ האחרונים שלה.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

הקפטן הוותיק אסי בלדוט שוב לא נכלל בסגל הקבוצה, בפעם השנייה ברציפות ונראה כי היחסים בינו למאמן דרור קשטן הגיעו לנקודת רתיחה. לא מן הנמנע שכבר בשבוע הקרוב יסכם בלדוט עם ראשי המועדון (שאגב מאוד מעוניינים שהקפטן יישאר - ר"ב) את עזיבתו ויפתח במשא ומתן עם מספר קבוצות שמעוניינות בשירותיו. ארגון האוהדים "אריות יהודה" מתכנן מפגן תמיכה גדול בבלדוט במשחק, כאשר המסר העיקרי להנהלה יהיה - לא לשחרר בשום פנים ואופן את הסמל היחיד שעוד נותר במועדון.

על פי האימון המסכם נראה כי קשטן יפתח שוב עם אותו הרכב שפתח ב-0:0 עם באר שבע. עוז ראלי ימשיך כמגן השמאלי, כשלירוי צעירי וקסטוטיס איבשקביצ'יוס ישתפו פעולה בקישור האחורי. החלוץ הצעיר שלומי לוי יזכה לאשראי ויפתח בחוד עם פיני בלילי. מי שיחזור לסגל הוא משה ביטון, שלא התלבש במשחק הקודם ועשוי לעזוב בקרוב.

הפועל חיפה:

הקבוצה של ניצן שירזי הייתה כנראה הרגועה ביותר בחלון ההעברות, כאשר פרט מלשחרר את עודד אלקיים, לא ביצעה שום שינוי בסגל. בחיפה ובעיקר המאמן שירזי מקווים שזה ישתנה בעקבות הגעתו ארצה של ד"ר רוברט סאמת, שאמור להצטרף כשותף ליואב כץ בבעלות על הקבוצה. האדומים מדברים בעיקר על חיזוק בהתקפה, ומאמינים שחלוץ טוב יכול להביא את הקבוצה להתברג בחלק העליון של הטבלה.

בצד המקצועי, בחיפה מגיעים עם ביטחון, כששירזי אמור לבצע שינוי אחד לבטח בהרכב, אושרי רואש ישוב למרכז, לצידו של יוסי דורה, על חשבונו של רועי שוקרוני הצעיר. כמו כן, ייתכן שהוא יבצע שינוי נוסף, כשגל אראל יעלה במקום הישאם כיוואן. אייל טרטצקי החולה, ששוב לא התאמן, לא יהיה בסגל, כששרון לוי ימשיך לאייש, כמו מול הפועל רמת גן, את עמדת המגן השמאלי.

יעמדו למבחן

בני יהודה: פיני בלילי

קשטן כבר הצהיר שהוא מחפש חיזוק לחוליית ההתקפה של הקבוצה, שלא פוגעת ולאחר שחרורו איליה יברויאן, כאשר בינתיים יתבסס המאמן על החלוץ, שכבש עד כה העונה שני שערים בלבד. בלילי חייב להיות מרוכז יותר מול השער ולנצל את מעט המצבים אליהם הוא מגיע כמעט מדי משחק.

הפועל חיפה: רן אבוקרט

מתחילת השנה נעלם הקשר, לעומת העונה הקודמת, בה ביצע התקדמות גדולה. שירזי, לעומת המאמן הקודם שלומי דורה, לא נותן לקשר הזדמנויות רבות בהרכב. מול רמת גן, הזכיר אבוקרט את הפוטנציאל הטמון בו, ואם ימשיך כך גם נגד בני יהודה גם הוא וגם חיפה ירוויחו מכך.

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דין מורי, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקבצ'יוס, לירוי צעירי, שלו מנשה, פדרו גלבאן, שלומי לוי, פיני בלילי.

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, שרון לוי, יוסי דורה, אושרי רואש, רן אבוקרט, גל אראל (הישאם כיוואן), סאשה סטויאנוביץ', עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully