וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נה לי זכתה בטורניר סידני

הסינית בת ה-28 חזרה מפיגור 5:0 במערכה הראשונה בדרך ל- 3:6, 6:7 מרשים על קלייסטרס. טרויצקי וסימון עלו לגמר הגברים

"אין לי מה להפסיד, אני צריכה להראות את הטניס הטוב ביותר שלי", אמר נה לי אחרי שהעפילה לגמר טורניר סידני (על סך פרסים של 618 אלף דולר), שם היא ידעה שעליה להתמודד מול קים קלייסטרס. ובכן, היום (שישי) הוכיחה הטניסאית הסינית שאולי לא היה לה מה להפסיד, אבל בהחלט היה לה מה להרוויח. נה לי ניצחה 6:7, 3:6, הניצחון הראשון שלה על הבלגית הנפלאה מאז שזו חזרה לשחק, בדרך לתואר WTA רביעי בקריירה.

הסינית בת ה-28, שהרשימה כשהגיעה לחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה בשנה שעברה, ככל הנראה מחבבת למדי את ארץ הקנגרו. אחרת, קשה להסביר את הקאמבק המדהים שלה במערכה הראשונה: 18 דקות בלבד לקחו לקלייסטרס לעלות ל-0:5 מוחץ, אלא שאז הבלגית החביבה פשוט התפרקה, עם חמש שגיאות כפולות ו-27 טעויות בלתי מחויבות שאפשרו לנה לי לחזור לעניינים, לכפות שובר שוויון ולנצח בו. קלייסטרס המתוסכלת והעייפה במעט עלתה שונה לגמרי למערכה השניה, בה הצליחה נה לי להשיג חמש אפשרויות שבירה, בדרך לניצחון גדול בתום שעה וחצי של משחק.

אם כך, נה לי נראית מצוין לקראת אליפות אוסטרליה הקרובה, בעוד קימי, שהיתה עולה למקום השני בעולם אם היתה חוגגת זכיה שלישית בקריירה בסידני (אחרי הזכיות ב-2003 ו-2007), גם כן נראית בכושר לא רע בכלל. נקווה שהמפלה היום, שהיוותה את הפסדה הראשון ב-14 חצאי הגמר והגמרים בהם נטלה חלק מאז הקאמבק, לא תשפיע עליה לקראת אליפות אוסטרליה שתצא לדרך בעוד שלושה ימים.

ואצל הגברים: טרויצקי וסימון עלו לגמר

רגע לפני שמוציאים את אליפות אוסטרליה הפתוחה לדרך, עלו הבוקר (שישי) ז'יל סימון ו-ויקטור טרויצקי לגמר טורניר סידני. סימון הרשים מול ארנסט גולביס, כאשר הלטבי הגיש לניצחון במערכה במצב של שובר-שוויון, אך נשבר, הטיח בכעס את המחבט למשטח, ולמעשה התפרק בעצמו. הצרפתי ניצל זאת על מנת לנצח 6:7, 0:6, תוך שהוא מאפשר ליריבו המוכשר רק שלוש נקודות (!) במערכה השניה.

טרויצקי, המדורג רביעי, ביצע 40 שגיאות בלתי מחויבות מול פלוריאן מאייר הגרמני, אך הצליח בסופו של דבר להעפיל לגמר הרביעי בקריירה שלו עם 37 ווינרים שהובילו ל-4:6, 6:7. הסרבי הסביר בסיום כי הרוח החזקה באוסטרליה היא שגרמה למשחק מרובה הטעויות.

אם כך, המפגש המסקרן בגמר יהיה למעשה סוג של שחזור לגמר גביע הדייויס החולף בין צרפת וסרביה. "גביע דייויס הוא זיכרון טוב עבורם וזיכרון רע עבורנו", אמר סימון בנושא. "אפילו אם אנצח מחר 0:6, 0:6, זה עדיין לא ישנה כלום. הייתי מעדיף לנצח בגביע דייויס". טרויצקי, בדומה ליריבו הצרפתי, גם כן משתדל לקחת את הגמר בעירבון מוגבל: "בגביע דייויס היה המון לחץ, וכאן אני רגוע. אפילו שמדובר בגמר, זה בסך הכל עוד משחק. אני יכול להפסיד והכל יהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully