וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.1

חלון ההעברות של ינואר נפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* רוקה סנטה קרוז, שבקיץ 2009 נמכר מבלקוברן למנצ'סטר סיטי תמורת 17.5 מיליון ליש"ט, חוזר לבלקבורן בהשאלה עד תום העונה. הפרגוואי יוכל לערוך את הבכורה שלו כבר בשבת מול צ'לסי.

* אודינזה שלחה שני שחקנים שלה להשתפשפות בליגות הנמוכות. פאביניו הברזילאי הושאל לסלרניטנה מהליגה השלישית ופרננדו פורסטיירי הושאל לאמפולי מהסרייה B.

* הקשר האחורי לאנדרו סומוסה, 29, חתם בבוקה ג'וניורס לשלוש שנים אחרי שהוא הגיע להסכמה עם ולז סארספילד על התרת חוזהו.

* אחרי החתמתו של רונאלדיניו, פלמנגו ממשיכה להתחזק כשהקשר הכשרוני טיאגו נבס, 25, הושאל אליה מאל-הילאל הסעודית.

* המגן השבדי פרדריק סטור, 26, עבר מפולהאם ל-ולרנגה הנורבגית אחרי שנתיים וחצי לא מוצלחות במערב לונדון.

* החלוץ מאורו בוסלי, 25, הושאל אמש מוויגאן לגנואה. הארגנטינאי ייכנס לנעליו של לוקה טוני, שעבר ליובנטוס. מנגד, גנואה השאילה את ההונגרי גרגלי רודולף לבארי.

* נאסים בן חאליפה (19), החלוץ השוויצרי-טוניסאי של וולפסבורג, הושאל לנירנברג לעונה וחצי.

* חואן מאטה האריך את חוזהו בוולנסיה לאחר שקיבל מהקבוצה חוזה משודרג. מאטה חתם עד 2014.

שמועות

* המבורג מעוניינת בקשרה של בורסאספור, איבן ארגיץ'. הסרבי בן ה-29, שהעביר את מרבית הקריירה שלו בבאזל השוויצרית, שיחק במדי הפועל תל אביב במחנה האימון שלה בקיץ 2009, אך העדיף לחתום בבורסאספור וזכה איתה באליפות סנסציונית בטורקיה בעונה החולפת.

* חלוץ פאלרמו, מאסימו מקארונה, נמצא על הכוונת של לא מעט קבוצות שמעוניינות לשאול אותו עד סיום העונה. צ'זנה, שמאוד מעוניינת בו, מוכנה לשלוח את הקשר מרקו פארולו לסיציליאנים בתמורה.

* ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וליברפול מתחרות על החתמתו של הקשר הסופר-כשרוני של סאות'המפטון, אלכס צ'מברליין בן ה-17. מחירו צפוי לנוע סביב 5 מיליון ליש"ט.

* צ'לסי מגבירה את המאמצים להחתמתו של בלם בנפיקה ונבחרת ברזיל, דויד לואיז. כרגע העסקה מוערכת בכ-21 מיליון ליש"ט, כשפאולו פריירה הוותיק גם אמור לעשות את הדרך לליסבון כחלק ממנה.

* מארק ואן בומל, שיסיים את חוזהו בבאיירן מינכן בקיץ הקרוב, נמצא על הכוונת של לא מעט קבוצות שמעוניינות בו כבר עכשיו. בין הקבוצות שהוזכרו: טוטנהאם, אסטון וילה ומילאן. הבווארים שוקלים לאפשר לו לעזוב כעת כדי שיוכלו לדרוש עבורו סכום כספי.

* באנגליה התפרסם כי חלוצה הצרפתי של ריאל מדריד קארים בנזמה שוחח עם אסטון וילה ז'ראר הוייה לגבי מעבר אפשרי של החלוץ לקבוצה האנגלית. יצוין כי בריאל מאוכזבים מאוד מיכולתו של בנזמה ומחפשים חלוץ לסגל הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully