וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "מכסת הנקודות שהרשנו לעצמנו לאבד נגמרה"

14.1.2011 / 10:19

קשר מכבי ת"א יודע שאחרי המילים הגיע הזמן לנצח: "צריך לעשות יותר ופחות לדבר. אנחנו חזק במרוץ האליפות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב תערוך היום (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת משחק הבכורה של המאמן החדש מוטי איוניר ועוזריו חנן אזולאי וקובי אלפסי מחר (שבת, 16:50, שידור ישיר בספורט 2) נגד בני סכנין באצטדיון דוחא במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל. בסיום האימון תצא הקבוצה למלון בנצרת ותשהה בו עד המשחק.

על פי התרגול הטקטי אמש נראה כי איוניר ייתן קרדיט למרבית ההרכב שניצח את בית"ר ירושלים במחזור הקודם, למעט שני שינויים מתוכננים. הקשר ג'יבריל סידיבה, שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב לקישור האחורי במקומו של מאור חלבי הצעיר, בעוד השינוי הנוסף מתוכנן לחוליית ההתקפה, שם מתחרים יובל אבידור ורוברטו קולאוטי על גופיית ההרכב במקומו של דמיטאר רנגלוב הפצוע, שכנראה לא יהיה כשיר למשחק.

אלברמן: "נמאס לנו להתעסק במה שהיה"

"זה לא נעים להיות כשחקן בסיטואציה שבה מתחלף מאמן", אמר קשר הקבוצה גל אלברמן בהתייחסו לטלטלה שעברה על הקבוצה מאז פיטוריו של המנג'ר אבי נמני והחתמתו של איוניר. "במצב הנוכחי, השחקנים יצטרכו להוכיח את עצמם במעשים ופחות בדיבורים, אני מקווה שנוכל להביא לידי ביטוי את המחויבות הנחישות שדורשים מאתנו כעת, כי זה ללא ספק דבר שחסר לנו כרגע ונצטרך בהחלט להשתפר בפרמטרים האלה. החולצות שלנו צהובות והן תישארנה צהובות. אנחנו נלחמים ואם נזיל דם או לא, את זה נראה בסופו של דבר על המגרש".

הקשר שערך הכרות עם מאמנו החדש רק לפני שלושה ימים, לא מזהה עדיין שינוי מהותי במועדון: "בימים האחרונים התעסקנו כל כך הרבה עם מה שהיה ומה שיהיה, וכרגע נמאס לנו להתעסק בזה. אנחנו מתחילים דרך חדשה וכולנו מרוכזים באיך להצעיד את הקבוצה קדימה. הגיע הזמן שנפסיק להתעסק במה שהיה כי אני יש לנו עבודה קשה מאוד".

אלברמן נשאל האם מכבי תל אביב עדיין נמצאת בירוץ לאליפות וענה חד משמעית: "כן. חד משמעית.

"אני לא חושב שבאיזשהו שלב מישהו מהשחקנים ניסה להתחבא או לברוח מאחריות כלשהי", הוסיף הקשר. "אנחנו מודעים לאחריות ולוקחים אותה על עצמנו, גם ברגעים הטובים וגם בפחות טובים, זה האופי של קבוצת כדורגל. לצוות המקצועי יש את החלק שלו ולשחקנים תמיד יש את החלק שלהם. אני חושב שכרגע נצטרך להתאמץ יותר ואין לנו יותר מקום לטעויות".

אלברמן מודע לעובדה שלקראת המשחק נגד סכנין היו לאיוניר בסך הכל שלושה אימונים להכין את הקבוצה: "אין ספק שזה לא אופטימלי להתכונן למשחק עם צוות חדש במשך שלושה-ארבעה ימים בלבד. זה המצב שנקלענו אליו, כבר נתקלתי בקריירה שלי במצבים דומים. זה חלק ממצבים שקבוצות נקלעות אליהם, אבל זה לא ישמש כתירוץ עבורנו".

למכבי מצפה דרבי יוקרתי מאוד נגד הפועל תל אביב בעוד כחודש, אבל אלברמן מעדיף לא להסתכל רחוק מדי: "נוכחנו לדעת העונה כבר מספר פעמים שברגע שחשבנו יותר מדי קדימה ולא התרכזנו במשחקים עצמם שהיו לנו ולא הגענו מוכנים במאת האחוזים, אז נפלנו ולא רק פעם אחת. קשה לי להאמין שקבוצה עם שחקנים כמו שלנו יכולה להרשות לעצמה שזה יקרה לה שוב, כי לדעתי כבר איבדנו מספיק נקודות העונה. מכסת הנקודות שהרשנו לעצמנו לאבד העונה הסתיימה מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully