וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים להרגיש את הסוף

ווסטהאם ואברהם גרנט יארחו את ארסנל, וזה לא בדיוק המשחק שממנו המאמן הישראלי יכול להרגיש שהוא יוצא לדרך חדשה. איך זה יסתיים?

יש אנשים שמתחילים לראות את הסוף של אברהם גרנט בווסטהאם, אבל כל עוד זה תלוי בנו, הנוכחות של המאמן הישראלי רק מהווה תמריץ לעקוב אחרי הפטישים, שממשיכים לנעול את הטבלה בפרמייר ליג והמשחק הקרוב שלהם מול ארסנל לא ממש נראה כמה שהולך להוציא אותם לדרך חדשה. ובכל זאת, התכנסנו כאן כדי לנסות לסייע לכם לחזות כיצד זה ייגמר, ולא, אנחנו לא מדברים על הקריירה של גרנט באנגליה. אז יוצאים לדרך.

משחקים 61-62: ווסטהאם – ארסנל

יחסי הכוחות:

דווקא כשחשבה שהיא בדרך לצאת מהמשבר, ווסטהאם חטפה סטירה בדמות 5:0 מול ניוקאסל, שטרפה את הקלפים מחדש וכיוונה את כל החיצים לעבר אברהם גרנט. באמצע השבוע ווסטהאם ידעה לעשות את ההפרדה וניצחה באופן מעורר השראה את בירמינגהאם 1:2 בגביע הליגה, בעוד ארסנל, שמנסה להדביק את שתי הקבוצות ממנצ'סטר, הובכה 1:0 מול איפסוויץ' מקרקעית הצ'מפיונשיפ. למרות זאת, שלא תטעו – שום דבר לא ממש מרמז לגבי מה שהולך לקרות בשבת.

מפגשים אחרונים:

כדי למצוא את הפעם האחרונה שווסטהאם גברה על ארסנל, צריך ללכת אחורה עד אפריל 2007, אז הפטישים ניצחו 0:1 משער של בובי זאמורה בדקה ה-45. מאז אותו ניצחון, הגיעו רק כאבי לב כאשר ארסנל לא הפסידה בשמונת המשחקים הבאים עד היום (שישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו). ומתי הפעם האחרונה שווסטהאם חגגה ניצחון בביתי? זה קרה בנובמבר 2006 עם 0:1 קטן. העונה נפגשו הקבוצות פעם אחת, כאשר ארסנל הסתפקה גם ב-0:1 שהגיע משער של אלכס סונג.

ניצחון רב שערים?

התותחנים הפגיזו שלישיות נגד צ'לסי ובירמינגהאם בשבועות האחרונים, מה שמלמד שוווסטהאם צריכה להיכנס לכוננות ספיגה. אלא שהפטישים לא הרבו להיות מובסים העונה (פרט להפסד הכואב למגפייז), ולכן אי אפשר לצפות שארסנל תרמוס. בכל מקרה היו בטוחים שארסנל תתגונן ברוב שלבי המשחק ותבנה את המשחק שלה על התקפות מתפרצות, בערך כמו שעשתה מנצ'סטר סיטי במשחק מול התותחנים. גרנט רק צריך לקוות שכמו סיטי הוא ייצא בזול.

כמות שערים:

ארסנל נמצאת במקום השני מבחינת כמות השערים שהיא כובשת, כשיש לה שער אחד בלבד פחות ממנצ'סטר יונייטד וקצב ההבקעה שלה עומד על שני שערים בממוצע למשחק. ווסטהאם ספגה העונה 38 שערים (1.72 שערים למשחק).

ההימורים שלנו:

ווסטהאם – ארסנל 2 (1.40)
אנדר/אובר שערים (2-3) איקס (1.90)

מסכימים עם ההערכות שלנו? טקבקו לנו

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully