וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום תוצאה לא תפתיע

בית"ר ירושלים תנצח? מכבי פתח תקוה תנצח? ייגמר בתיקו? כך או אחרת, אף אחד מאיתנו לא ירים גבה, אבל אם צריך להמר, אז אורי מלמיליאן והקבוצה שלו לא בדרך לצאת מהמשבר

הליגה שלנו ללא ספק מושכת לא מעט עניין מבחינת המהמרים, שמזהים את הפוטנציאל הטמון לעשות לא מעט כסף, הרי איפה נעשה כסף אם לא במקום שאנחנו מכירים כל כך טוב. בית"ר ירושלים פוגשת את מכבי פתח תקוה באחד המשחקים המעניינים בשבת. למה מעניינים? כי מעניין לדעת האם השחקנים של אורי מלמיליאן ייפלו לשפל נוסף נגד קבוצתו של פרדי דוד, שרוצה לחזור למסלול הניצחונות. אנחנו פה כדי לעזור לכם לנחש איך זה ייגמר.

משחקים 43-45: בית"ר ירושלים – מכבי פתח תקוה

יחסי הכוחות:

לא פשוט להיות במצב של אורי מלמיליאן, שרואה את זמנו מתקצר בבית"ר ירושלים, אבל גם הוא יודע שניצחון אחד יכול לשנות את כל התמונה ולהוציא את הקבוצה שלו לדרך חדשה. בית"ר ירושלים פוגשת קבוצה טובה מאוד ותחרותית שמשחקת עם חלוצים זריזים שמענישים הגנות איטיות, ועל כן האתגר של בית"ר גדול עוד יותר.

מפגשים אחרונים:

רק בסוף החודש הקודם נפגשו הקבוצות בפעם האחרונה, כאשר מכבי פתח תקוה עלתה על חשבון בית"ר לגמר גביע הטוטו בעקבות ניצחון בפנדלים. המפגש בליגה העונה הסתיים אף הוא עם ניצחון של פתח תקוה 1:2 אחרי שנבוישה מרינקוביץ' ואורי אוזן (פנדל) כבשו. בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, פתח תקוה ניצחה, כאשר הניצחון האחרון של בית"ר היה בספטמבר 2009 (1:3). הפעם האחרונה שבית"ר ניצחה בטדי את פתח תקוה הייתה במרץ 2008 (0:4).

ניצחון רב שערים?

זה נכון לבית"ר ירושלים היו העונה כמה ניצחונות מרשימים, כשכולנו זוכרים איך הסתיים הניצחון הראשון בעידן אורי מלמיליאן עם 0:5 על הפועל באר שבע, כשגם ה-0:4 על הפועל אשקלון זכור היטב, אך האם אלה יחסי הכוחות מול השחקנים הצעירים והנחושים של פרדי דוד? כנראה שלא. פתח תקוה שהגיעה למשחקים מול הגדולות (הפועל תל אביב ומכבי חיפה) עם יוזמה התקפית אדירה, לא תאפשר לבית"ר לשלוט בקצב המשחק.

כמות שערים:

בית"ר ירושלים העונה היא קבוצה ממוצעת. למה ממוצעת? היא כבשה 21 שערים, שזו כמות זהה לזו שכבשה מכבי תל אביב העונה, אבל זו לא ממש דוגמה חיובית עבורה. מנגד, הפועל באר שבע כבשה אפילו פחות ממנה. למכבי פתח תקוה יש בעיה בהגנה, וגם בקבוצה יודעים שכדי להיות בצמרת הגבוהה, המלאבסים חייבים לשפר את המאזן שעומד על 22 ספיגות (1.29 שערים למשחק).

ההימורים שלנו:

בית"ר ירושלים – מכבי פתח תקוה 2 (2.75)
בית"ר ירושלים – מכבי פתח תקוה (1+) 2 (1.45)
אנדר/אובר שערים (2-3) 2 (2.90)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully