וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת החורף תמשיך ללהוט?

אחרי שמעכה את רוב קבוצות הליגה בסיבוב הראשון, דורטמונד תנסה להוכיח שהיא עקבית והכוונות שלה ללכת על התואר רציניות. היא פוגשת את לברקוזן בקרב הצמרת, איך זה ייגמר?

סוף סוף הבונדסליגה שוב איתנו, כשהשאלה הגדולה באמת היא האם היכולת שהפגינה בורוסיה דורטמונד לפני הפגרה תימשך גם אחרי כן. המבחן האמיתי הראשון של יורגן קלופ מגיע בקרב הצמרת נגד באייר לברקוזן נמצאת במקום השלישי ומקווה לצמק את הפער בפסגה. המשחק המרכזי של יום שישי כבר כאן ואנחנו עם ההמלצות איך אולי לעשות ממנו קצת כסף.

משחקים 8-10: באייר לברקוזן – בורוסיה דורטמונד

סטטיסטיקה כללית:

למרות המומנטום הטוב שנמצאת בו דורטמונד, ההיסטוריה נגד לברקוזן לא ממש בצד שלה. דורטמונד ניצחה בסך הכל במשחק אחד מארבעת המפגשים שלה עם לברקוזן. המשחק האחרון שנערך באוגוסט בין שתי הקבוצות הסתיים עם ניצחון 0:2 של לברקוזן בחוץ. הפעם האחרונה שדורטמונד ניצחה בחוץ הייתה באוגוסט 2008 כאשר דורטמונד ניצחה 2:3, וכעת יש לה הזדמנות לשפר את הסטטיסטיקה.

ניצחון רב שערים?

למרות היתרון הברור של דורטמונד במשחק, קשה להאמין שהיא תתפוצץ על היריבה שלה. אנחנו מזכירים שבמשחק האחרון לפני הפגרה דורטמונד גמגמה וסיימה עם הפסד 1:0 לפרנקפורט. לברקוזן לעומת זאת ניצחה פעמיים בשלושת המשחקים האחרונים לפני הפגרה ובכל מקרה ההפסד האחרון שלה היה ב-24 באוקטובר, מספיק זמן כדי להמשיך ולשמור על המומנטום.

כמות שערים:

ב-11 המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות היו לפחות שני שערים. דורטמונד כבשה העונה 39 שערים, שזה אומר ממוצע של 2.29 שערים למשחק. גם לברקוזן כובשת לא מעט שערים, אבל מבחינת ההגנה המצב שלה קצת יותר בעייתי, שכן היא סופגת 1.47 שערים למשחק. לא מן הנמנע שהנתונים הללו לא ישקפו את רוח המציאות במשחק עצמו בשל העובדה ששתי הקבוצות ינסו לסגור ולשחק מבוקר.

ההימורים שלנו:

לברקוזן – דורטמונד X (2.90)
לברקוזן – דורטמונד (1+) 2
אנדר/אובר שערים (2-3) 2 (2.30)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully