וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: התלבטות בין אבידור לקולאוטי

13.1.2011 / 17:47

הצוות המקצועי מתלבט לגבי זהות המחליף של רנגלוב הפצוע בסכנין. מדוניאנין יפתח. איוניר: "אין תכנית להביא אף שחקן"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב קיימה הערב (חמישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול בני סכנין בדוחא (שבת, ספורט 2, 17:00). השחקנים הצהובים, עם הצוות המקצועי החדש מוטי איוניר וחנן אזולאי, ינסו להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות לאחר ה-0:1 על בית"ר ירושלים במחזור האחרון ובעיקר להרשים את המאמן החדש. כמו כן, מכבי יודעת שניצחון יקרב אותה לשתי יריבותיה לצמרת, הפועל תל אביב ומכבי חיפה, שתשחקנה מאוחר יותר. בתוך כך, גם במכבי וגם בקרית שמונה הכחישו את הידיעות על מעברו של אלרואי כהן לצהובים, באמצע העונה או בסופה.

על פי התרגול הטקטי באימון נראה שאיוניר יערוך שני שינויים לעומת ההרכב שפתח נגד בית"ר ירושלים ביום שני: ג'יבריל סידיבה שהיה מורחק, ישוב להרכב על חשבונו של מאור חלבי ואילו רוברטו קולאוטי צפוי לפתוח על חשבון דימיטאר רנגלוב הפצוע, שגם היום ערך אימון בצידי המגרש וככל הנראה לא יהיה כשיר למשחק בשבת.

במהלך האימון עבד עוזר המאמן חנן אזולאי בנפרד עם שחקני ההגנה והקישור האחורי, בעוד איוניר ערך תרגולים עם שחקני הקישור ההתקפי והחלוצים. אלירן עטר הוצב במהלך התרגול במרכז ההתקפה לצידו של קולאוטי, וזאת לאחר שעד היום הוא תורגל לרוב כשחקן כנף. יחד עם זאת, במשחקון המסכם שנערך לקראת סיום האימון, קולאוטי שוב תורגל כחלוץ בודד, וכרגע מסתמן כי הוא יפתח במקומו של אבידור, כשעטר שיחק קרוב יותר לכנף.

האריס מדוניאנין, שנראה כאילו קיבל זריקת מרץ מאז הגעתו של הצוות המקצועי החדש, ימשיך לקבל קרדיט בהרכב וזאת לאחר שבחודש האחרון הוא מיעט לשחק.

בקופת הכרטיסים בקופת שלום נותרו כמה מאות כרטיסים למשחק בסכנין כאשר המחירים עומדים על 50 שקלים לילדים ו-30 שקלים לנוער. הקבוצה תצא מחר לבית מלון בצפון ותשהה בו עד מועד המשחק.

הסגל יישאר עד סיום העונה

עוד לפני האימון העבירה הקבוצה את החוזים של מוטי איוניר, חנן אזולאי ומוטי אלפסי בבקרת התקציבים והשלושה יעמדו על הקווים מול סכנין. איוניר ערך מסיבת עיתונאים לפני האימון, בה התייחס בין היתר לשאלה כיצד תתמודד מכבי עם ההסתגרות של יריבותיה: "זו בעיה לשחק מול בונקר, נצטרך להתמודד עם זה. אנחנו לא יודעים אם סכנין תבוא להסתגר ואני לא יכול לענות על מה שעוד לא קרה. אם היא תסתגר, נצטרך למצוא פתרונות". איוניר התייחס לשינוי שהכניס לקבוצה: "לא רציני לדבר על שינוי בקבוצה. אזולאי נמצא כאן 24 שעות, אני 48 שעות והעברנו אימון אחד בלבד עד כה. הבעיות העיקריות בכניסה של מאמן לקבוצה באמצע העונה זו ההתמודדות עם שתי משימות: היכרות עם הקבוצה שלו ועם היריבות שהוא פוגש".

איוניר לא מעוניין כרגע בשינוי בסגל: "כשישבתי עם הבעלים גולדהאר, היה ברור לי שלא הולכים להיות שינויים בסגל. הוא לא הביא אותי כדי לשחרר חמישה שחקנים ולהביא חמישה אחרים. אני לא מאמין בזה ולא חושב שבינואר צריך לשחרר שחקנים. לרוב, שחקנים שמגיעים בינואר הם כאלה שלא שיחקו בקבוצות מהם הגיעו. הבעלים של הקבוצה הביא אותי כי הוא האמין בי כמישהו שיכול במסגרת הסגל הקיים לגרום לקבוצה להיראות טוב יותר. אין כרגע תכנית להביא אף שחקן".

המאמן החדש התייחס גם לסוגית הרוטציה בהרכב: "רוטציה זה משהו שנוהגים לעשות בקבוצות גדולות באירופה שנמצאות תחת עומס עצום. מכבי תל אביב כרגע לא אמורה להיות תחת איזה שהוא עומס, אנחנו מצטרפים לגביע אך תכנית הליגה ברורה ואנחנו יודעים מה מצפה לנו. אני בעד מציאת הרכב כששלד של 9-10 הוא די קבוע ורץ לאורך זמן, קבוצת כדורגל צריכה למצוא את ההרכב הטוב ביותר ולרוץ איתו למעט מקרים מסוימים".

איוניר התייחס לסגנון המשחק שינסה להנחיל: "מכבי היא קבוצה יותר דומיננטית מיריבותיה ולמעט המשחקים מול הגדולות מכבי משחקת את רוב המשחק במחצית של היריב. אני לא הולך להמציא שום דבר. אני חושב שמכבי צריכה לשחק כדורגל טוב ומודרני. כדורגל מודרני זה אומר שיש גם הגנה וגם התקפה. מכבי תל אביב תמצא את הדרך שאני חושב שהיא צריכה לשחק בה. כדורגל שבו הכדור יהיה אצלנו ברגליים, וכשנצטרך נדע לצאת למתפרצות וכשנצטרך להתגונן נעשה גם את זה".

(עדכון ראשון: 16:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully