וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון זרקו שוחרר למעצר בית

ביהמ"ש הסכים לשחרר את שחקן העבר אחרי שהופקדה ערבות אישית של 15 אלף שקל. אביו: "טחנות הצדק החלו לעבוד"

קובי אליהו

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: יאיר דניאל

עדיין לא ברור כיצד פרשת הסחיטה לכאורה של לירון זרקו את דגלאס דה סילבה תסתיים, אבל בית משפט השלום בראשון לציון החליט היום (חמישי) לשחרר את שחקן העבר, שחשוד בסחיטה ואיומים את שחקן זלצבורג, למעצר בית. בית המשפט דן במעצר עד תום ההליכים של זרקו, אך עורכי דינו טענו כי אין לו עבר פלילי ואין שום צורך להשאיר אותו במעצר. בנוסף הפקיד זרקו ערבות אישית בגובה של 15 אלף שקל, כשבית המשפט דרש גם ערבות צד ג' של ארבעה אנשים בגובה 20 אלף שקל כל אחד לצורך שחרורו.

"היה דיון ארוך ומאוד קשה, אבל טחנות הצדק התחילו לעבוד", סיכם בסיפוק אביו של זרקו שלמה "לירון שוחרר והוא יהיה במעצר בית בביתו בפתח תקוה. מאוד חבל לי על מה שקרה ויש לי הקלה בעקבות התוצאות. יש כמה דברים שיש עליהם צו איסור פרסום שהוצא על ידי דגלאס דה סילבה. לנו אין התנגדות שיפורסמו הדברים. אני מקווה שכשהוא יבוא למסור עדות בארץ, האמת תצא אל האור".

עורך דינו של זרקו, עו"ד אלי כהן, סיכם את ההחלטה: "לאחר כארבע שעות של דיון שבו כל צד אמר מספר פעמים את מה שיש לו לומר, בית המשפט המליץ לצדדים לשחרר את זרקו מהמעצר למעצר בית. הוא ישוחרר מעכשיו ועד לסיום משפטו ויתייצב לדיונים בעניינו כשהוא חופשי ולא מתוך בית המעצר". כהן הסביר מדוע נמשך הדיון זמן רב, ואמר: "הדיון התארך משום שאנחנו ההגנה סברנו שהאמור בכתב האישום לגבי סחיטה באמצעות תמונות של דה סילבה הן לא נכונות ושקריות. ניסינו להראות לבית המשפט שזה אכן כך".

כזכור, פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית משפט השלום כתב אישום נגד זרקו בגין סחיטה באיומים, כשלפי כתב האישום איים זרקו על דה סילבה כי אם לא יתן לו 400 אלף דולר, הוא יפרסם ברבים תמונות בהן המתלונן מצולם בסיטואציות מביכות, ואף איים לפגוע בו. בכתב האישום לא נכללו סעיפים הקשורים בהטיית משחקים. עוד נטען בכתב האישום כי מסכת האיומים נמשכה על פני מספר ימים בהם זרקו הגיע לביתו של דה סילבה ודרש ממנו את הכסף, ולאחר מכן התקשר ושלח לו מסרונים בהם איים עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully