וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבס: "השלושער של מסי הפסיק את כל המחלוקות"

דני אלבס סבור שההצגה של מסי בגביע מול בטיס (0:5) סתמה פיות למבקרים על זכייתו בכדור הזהב. עימות חריף בינו לפיקה

מה צריך לעשות לאונל מסי כדי להפסיק את הדיון סביבו על הזכייה בכדור הזהב? בדרך כלל ספורטאים מנסים לשנות את דעת הקהל על ידי ציטוטים, הסברים וספינים תקשרתיים, אבל מסי פשוט עונה על המגרש. אתמול (רביעי) הוא כבש שלושער נהדר שסידר לברצלונה 0:5 על בטיס במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המלך, והשתיק לא מעט מבקרים בספרד, שטענו שדווקא חבריו צ'אבי ואנדרס אינייסטה היו אמורים לזכות בתואר.

"אחרי המשחק הזה, מסי הפסיק כל דיון או מחלוקת בנושא", אמר בסיום מגן ברצלונה דני אלבס, אחרי עוד תצוגת תכלית של הארגנטינאי, "אני חושב שכל מי שזוכה בתואר כדורגלן השנה ראוי לפרס, אבל במקרה של מסי ברור שהוא טוב יותר מכל האחרים".

במהלך המשחק נרשמה תקרית די מביכה, כשאלבס וג'רארד פיקה ערכו ויכוח די סוער באמצע המגרש, נופפו ידיים עצבניות וכמעט שהחליפו מהלומות. "זו הייתה אי הבנה", הסביר אלבס בסיום, שעל פי הדיווחים לא זוכה לאהדה גדולה בחדר ההלבשה בברצלונה, "פיקה חשב שאני מתלונן על חבריי לקבוצה, אבל דיברתי על השופט. לפעמים יש עצבים במשחקים חשובים, אבל ליבנו את העניינים והכל רגוע".

גיבושון במדריד

ריאל מדריד מתכוננת לדרבי מול אתלטיקו בגביע, וקשר הקבוצה סמי חדירה טוען שהקבוצה מגובשת ומאושרת. "אנחנו יותר מחוברים ומגובשים מאשר בכל קבוצה שהייתה לי בגרמניה", אמר חדירה, "הופתעתי מאוד ממספר האירועים הפרטיים, וממש שאלתי את האנשים פה אם זה מוזר או נורמלי.

"לעתים קרובות מאוד אנחנו הולכים יחד לאכול. פעם אחת גאגו ומרסלו הזמינו את כולם, ובגלל שרוב השחקנים גרים מחוץ לעיר, אנחנו הולכים לשם ועושים ברביקיו אצלם בגינה. חוץ מזה, אחת לכמה שבועות יש ארוחת ערב קבוצתית, שכוללת את כל אנשי המועדון, כולל נהג האוטובוס והמנקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully