וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "בגלל העומס, היה חסר לנו הניצוץ"

מאמן ארסנל לא הצליח להסביר את ההפסד המביך לאיפסוויץ' בגביע הליגה. דלגליש: "זה לא מספיק שיש שחקנים טובים"

לא רבים האמינו שארסנל באמת יכולה למעוד במשחק חצי הגמר הראשון נגד איפסוויץ', אבל התותחנים חטפו סטירה מול היריבה מתחתית הצ'מפיונשיפ והפסידו 1:0, כאשר ארסן ונגר נעמד מובך והתקשה להסביר את התוצאה העגומה שהגיעה כתוצאה משער בדקה ה-78 של תמאש פרישקין.

במהלך המשחק בעטה ארסנל בסך הכל שלוש פעמים למסגרת. "החזקנו הרבה בכדור, אבל לא ייצרנו הרבה מצבים", ניסה ארסן ונגר להסביר. "איפסוויץ' הגנה טוב מאוד ואנחנו נתפסנו בהתקפה מתפרצת שהם חיפשו. מכיוון ששיחקנו כל כך הרבה משחקים, לא היה לנו ניצוץ. איפסוויץ' הייתה חדה יותר מאיתנו, ובסופו של יום עשינו טעות בהגנה והם ניצלו את היתרון".

למרות ההפסד, ונגר משוכנע שבגומלין שייערך באיצטדיון האמירויות הסיפור יהיה שונה לחלוטין. "היו לנו כמה הזדמנויות", הוסיף המנג'ר הצרפתי. "לא היינו מספיק יצירתיים כדי לנצח את המשחק הלילה. הדבר הטוב זה שאנחנו משחקים בבית בגומלין ועם זה אנחנו יכולים לעשות את השינוי. אני עדיין מרגיש בטוח שאנחנו לא נהיה חסרים את היצירתיות, כפי שהיינו חסרים אותה הלילה".

דלגליש נותן עדיין קרדיט לשחקנים

ואם בארסנל מתייחסים להפסד המביך באיפסוויץ' כתקלה בדרך, בליברפול מבין קני דלגליש שהרבה עבודה עוד לפניו. ליברפול סיימה משחק שני בעידן שלו עם הפסד אחרי שבלקפול הצליחה להשלים ניצחון שני העונה על האדומים. אחרי שפרננדו טורס כבש שער מוקדם, גארי טיילור פלטשר איזן ולשער הניצחון היה אחראי די ג'יי קמפבל, שכבש בדקה ה-69.

"אנחנו מאוכזבים שחזרנו ממשחק החוץ ללא שום נקודות", אמר מחליפו של רוי הודג'סון. "את חלק מהבעיות בהגנה אפשר לפתור לבד. אני לא רוצה להיות נמהר לגבי השחקנים מכיוון שהם ראויים לקרדיט. הרבה שחקנים שיחקו מעל שעה נגד 11 שחקנים של יונייטד ביום ראשון. היו לנו שלושה ימי אימונים, ואני אלמד את השחקנים טוב יותר במהלך האימונים והמשחקים. זה לא משנה כמה אתה שחקן טוב אם אין לך את הביטחון שמקשה עליך להגיע לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully