וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קלייסטרס עלתה לגמר טורניר סידני

כמו לפני שנה, הטניסאית הבלגית נראית מצויין לקראת אליפות אוסטרליה, תתמודד בגמר נגד לי נה. נלבנדיאן בחצי גמר אוקלנד

הטניסאית הבלגית קים קלייסטרס (3 בעולם) נראית מצויין בפתיחת העונה והבוקר (חמישי) היא עלתה לגמר טורניר סידני (על סך פרסים של 618 אלף דולר), שמהווה עבורה את ההכנה האחרונה לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה. קלייסטרס גברה בחצי הגמר על אליסה קלייבנובה הרוסיה 6:4, 3:6, 6:7 ובגמר היא תתמודד נגד לי נה הסינית (11 בעולם). כזכור, גם בשנה שעברה קלייסטרס פתחה מצויין את העונה וזכתה בטורניר בריסביין, אבל לאחר מכן היא הודחה בסיבוב השלישי של אליפות אוסטרליה על ידי נדיה פטרובה הרוסיה. השנה היא מתכוונת להגיע רחוק יותר.

לי נה גברה בחצי הגמר הראשון 5:7, 3:6 על הסרבית המפתיעה בויאנה יובאנובסקי, שעלתה לטורניר מהמוקדמות. הסינית שמחפשת תואר רביעי בקריירה הגיעה בשנה שעברה עד לחצי גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה, כך שהיא תצטרך להגן על הרבה נקודות דירוג בשבוע הבא. בכל מקרה, בטורניר סידני היא תרוויח נקודות אחרי שבשנה שעברה היא הודחה בו כבר בסיבוב השני.

בטורניר אוקלנד לגברים בניו זילנד (על סך פרסים של 355,500 דולר) הושלמה תמונת חצי הגמר. המדורג 1 בטורניר, דויד פרר הספרדי, גבר על פיליפ קולשרייבר הגרמני 3:6, 7:6, 3:6 והוא יתמודד על הכרטיס לגמר נגד סנטיאגו חיראלדו הקולומביאני, שגבר על תומאס בלוצ'י מברזיל 2:6, 4:6. דויד נלבנדיאן הארגנטינאי (6 בטורניר) גבר על ג'ון איזנר האמריקאי (3 בטורניר) 4:6, 6:7. נלבנדיאן יתמודד בחצי הגמר נגד ניקולס אלמגרו הספרדי (2 בטורניר) שגבר על אדריאן מנארינו הצרפתי 6:7, 7:6, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully