וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון חוץ גדול לאולימפיאקוס בדרבי

האדומים נשארו מושלמים בליגה אחרי 61:65 על פנאתינייקוס באואקה. אריס ודרוקר הפסידו בבית 89:84 לפאניוניוס

11 המחזורים הראשונים בליגה היוונית היו למעשה חימום לקראת הדרבי הראשון של אתונה. אולימפיאקוס ופנאתינייקוס הגיעו שתיהן עם מאזן מושלם לקרב החזיתי ביניהן באואקה של פאו, ובסיום היו אלה האדומים שחגגו ניצחון חוץ יקר מפז עם 61:65.

הלחץ שבמפגש הטעון בין שתי היריבות המושבעות ניכר בשני הצדדים, והמשחק שהתפתח מול הקהל הירוק המשולהב היה אגרסיבי ורווי טעויות. המתח נשמר לאורך כל 40 הדקות, כשאף קבוצה לא הצליחה לברוח ליריבתה. הרבע הראשון הסתיים בשוויון 18:18, ודווקא אחרי שפנאתנייקוס נכנסה למומנטום ברבע השני חזרו האדומים לעניינים וירדו להפסקה ביתרון 34:36 אחרי סל של יותם הלפרין.

ברבע השלישי חיפה דרו ניקולס על חולשתו המפתיעה של דימיטריס דיאמנטידיס אצל הירוקים, ויתרונה של אולימפיאקוס עדיין עמד על 49:51 בסיום הרבע השלישי. אחרי כמה התגוששויות על הפרקט ודקות עצבניות במיוחד, ומהומה שהתפתחה אחרי עבירה קשה על פפאלוקאס שגרמה להפסקת המשחק לכמה דקות, לחצו האורחים על הדוושה וברחו ליתרון 58:65 שתי דקות לסיום, ומנגד נבלם ניסיון קאמבק אחרון של פאו שנאלצה להרים ידיים.

ראשו נסטרוביץ' הוביל את המנצחים עם 17 נקודות, פאניוטיס ואסילופולוס תרם 10 משלו והלפרין הסתפק בחמש נקודות ב-21 דקות. ניקולס קלע 15 לפנאתינייקוס, רומיין סאטו הוסיף 13, דיאמנטידיס סיים עם שתיים בלבד.

מוקדם יותר הופתעה אריס סלוניקי של שרון דרוקר עם הפסד ביתי 89:84 לפאניוניוס מהתחתית. קבוצתו של המאמן הישראלי, שניצבה לבדה במקום השלישי בטבלה ערב המחזור, סבלה מחולשה נדירה של פי ג'יי טאקר המצוין, שנבלם על שש נקודות בלבד, שלושה ימים אחרי שהפגיז 28 נקודות בניצחון על א.א.ק. מילוש וויאניץ' הוביל את המנצחים עם 24 נקודות.

גם בספרד נערך הערב מחזור ליגה, אותו ניצלה ברצלונה כדי להגדיל את הפער בפסגה מריאל מדריד, שתשחק מחר בסביליה אצל קאחסול. בארסה עשתה את שלה עם 75:83 על מדריאנו אליקנטה, שהייתה על סף סנסציה לפני שראתה את אלופת אירופה רצה ל-1:11 בשתי הדקות האחרונות ומנצחת בעזרת 24 נקודות של אלן אנדרסון, חואן קרלוס נבארו עזר לו עם 16 נקודות. לאחר המשחק הודיעו ראשי ברצלונה שצ'אבי פסקוואל האריך את חוזהו בקבוצה בשנתיים נוספות, עד קיץ 2013.

קאחה לבוראל שמרה על המקום השלישי עם 78:98 חובנטוד בדאלונה. מירזה טלטוביץ' הפגיז 23 נקודות (5 מ-11 מחוץ לקשת) לבאסקים, קווינטון הוסלי קלע 22 למפסידים. מנורקה של רביב לימונד רשמה הפסד שישי ברציפות עם 71:63 לבילבאו, לימונד סיים עם 9 נקודות ב-27 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully