וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט קיבל עוד מספר ימי חסד מהנהלת ווסטהאם

המאמן שרד את ישיבת הנהלת הפטישים. עשוי לסיים את תפקידו אם יפסיד לארסנל. ברידג' חתם, מעמדו של בן חיים לא ברור

אברהם גרנט עדיין לא יודע כמה זמן נשאר לו כמאמן ווסטהאם לאור הדיווחים הבלתי פוסקים על מעמדו המעורער. הנהלת ווסטהאם התכנסה הערב (רביעי) לישיבה ובשלב זה לא התקבלה החלטה לפטר את גרנט, בעיקר הודות לשני הניצחונות במשחקי הגביע מול בארנסלי (0:2) ובירמינגהאם (1:2). יחד עם זאת, באנגליה מעריכים שתבוסה ביתית בליגה לארסנל בשבת עשויה להביא בכל זאת לסיום תפקידו של המאמן באפטון פארק. שמם של כריס יוטון, מרטין יול, סם אלרדייס ומרטין אוניל ממשיך לרחף באוויר.

בינתיים, הישראלי יכול להתנחם בשחקן רכש ראשון שמצטרף לפטישים בחלון ההעברות - המגן השמאלי ווין ברדיג' שהושאל עד תום העונה ממנצ'סטר סיטי. "אני מאושר לחתום בווסטהאם", אמר ברידג' בן ה-30. "אני מחכה לפגוש את החברים ולשחק מול האוהדים. יהיה נהדר לעזור לווסטהאם להישאר בליגה. זה יהיה הישג גדול".

ברידג' הופיע 36 פעמים במדי נבחרת אנגליה לפני שפרש בשל פרשת ג'ון טרי, שניהל רומן עם אשתו לשעבר. המגן גדל בסאותהמפטון ועבר גם בצ'לסי, פולהאם ומנצ'סטר סיטי. כבר אתמול (שלישי) נכח במשחק גביע הליגה ואחרי שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, נחתם החוזה רשמית. "יש הרבה כישרון בסגל ואני יודע שאנחנו יכולים להתקדם בטבלה".

כרגע, לא ברור כיצד תשפיע העברת ברידג' על עתידו של טל בן חיים. תקפות ההשאלה של הבלם הישראלי הסתיימה לאחר ההפסד לניוקאסל בשבוע שעבר וכרגע הוא שחקן פורטסמות. על פי דיווחים, המועדונים מנהלים מגעים להארכת ההשאלה עד תום העונה. בשלב זה בן חיים לא שב לאימוני פורטסמות, בה יש לו חוזה לשנתיים וחצי נוספות, אך לא מן הנמנע ובסופו של דבר הוא ייאלץ לשוב לפראטון פארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully