וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדוט, ביטון ואפק עשויים לעזוב את בני יהודה

12.1.2011 / 21:58

המשבר בקבוצה של דרור קשטן צפוי להוביל למהפכה בסגל. לא מן הנמנע שכל השלושה יקבלו אישור לחפש קבוצות אחרות

האם בני יהודה עומדת בפני מהפכה בסגל? במועדון מתכננים לשחרר מספר שחקנים במהלך חלון ההעברות שנפתח השבוע, כאשר בין השחקנים שעשויים לעזוב נמצאים הקפטן אסי בלדוט, הקשר עמרי אפק והחלוץ משה ביטון.

כל השלושה לא זכו העונה לדקות משחק רבות אצל דרור קשטן ובעקבות המשבר שעובר על הקבוצה במחזורים האחרונים מעמדם מעורער מתמיד. לבלדוט ולאפק יש חוזה לעונה וחצי נוספות בקבוצה, אך לא מן הנמנע כי כל השלושה יקבלו בקרוב אישור לחפש לעצמם קבוצות אחרות, ומספר קבוצות בליגת העל כבר הביעו בכל אחד מהם התעניינות.

במשחקה האחרון של בני יהודה נגד הפועל באר שבע ישבו בלדוט וביטון ביציע לאחר שקשטן החליט שלא לכלול אותם בסגל, בעוד אפק סוחב פציעה טורדנית בשריר הארבע ראשי וגם הוא לא נכלל בסגל מזה מספר משחקים.

ניר מנחם, סוכנו של בלדוט אמר הערב לוואלה! ספורט: "כולם יודעים מה מעמדו של אסי בלדוט בבני יהודה. אין ספק שהוא אוהב את המועדון ורוצה לשחק בו. אסי גדל בבני יהודה והוא הקפטן והסמל של הקבוצה. מועדון בני יהודה נמצא מעל הכל, אבל אם נוצר מצב שבו המאמן לא רוצה שחקן מסוים בקבוצה על רקע מקצועי, אנחנו נצטרך לכבד את רצונו. אסי שחקן מספיק טוב שיכול להשתלב בכל קבוצה בארץ. בכל מקרה, נמתין להחלטת המועדון והמאמן ונכבד כל החלטה שתתקבל. במידה ודרכינו ייפרדו אנחנו בטוחים שדלת המועדון תמיד תישאר פתוחה עבור אסי בעתיד".

כזכור, לפני כשבוע שוחרר החלוץ איליה יברויאן וחתם בהפועל אשקלון. כעת מחפשים בבני יהודה שחקני חיזוק לחלק הקידמי כאשר בימים האחרונים נבחן בקבוצה החלוץ הארגנטינאי אנטוניו פיירגווידי ששיחק עם פדרו גלבאן בקבוצת חימנסיה לה פלטה הארגנטינאית.

ראשי המועדון אף נמצאים במשא ומתן עם עידן שריקי, אך נכון לעכשיו הפערים בין הצדדים עדיין גדולים.

בשבת יפגשו הזהובים את הפועל חיפה בבלומפילד, בניסיון לפתוח דף חדש אחרי שצברו שתי נקודות מתוך 15 אפשריות בחמשת המחזורים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully