וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: עו"ד אבולוף ייצג את דדש ועמותת בית"ר בו זמנית

תנועת אומ"ץ הגישה תלונה נגד העו"ד לשעבר של בית"ר ירושלים, בטענה לניגוד אינטרסים וניהול ביודעין של הליך פיקטיבי

מספר ימים לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים קבע כי עמותת בית"ר ירושלים המנצאת תחת פירוק, משה דדש, אהוד פדרמן ועו"ד ניסים אבולוף ישלמו שישה מיליון שקלים לחברת "בית"ר ירושלים אחזקות 2000" של גד זאבי, הוגשה תלונה נוספת כנגד עו"ד ניסים אבולוף.

התלונה שהוגשה ללשכת עורכי הדין בישראל על ידי אומ"ץ (אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי משפטי) נגד עו"ד אבולוף קשורה לתביעה שהגיש בשעתו יו"ר קבוצת בית"ר ירושלים לשעבר משה דדש, שדרש לשלם לו הוצאות על סך מיליון דולר עבור התקופה שבה כיהן כיו"ר הקבוצה. כבורר בפרשה זו נקבע ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שהיה מאוהדי הקבוצה.
עו"ד אבולוף שימש בשני כובעים: הן כפרקליטו האישי של דדש והן כפרקליטה של בית"ר ירושלים. כך נוצר מצב של ניגוד אינטרסים.

אנשי אומ"ץ מפנים את תשומת הלב לאחד הסעיפים בפסק הדין של בית המשפט בירושלים, לפיו הם קובעים כי עו"ד אבולוף פעל בניגוד עניינים. הציטוט שהוצא מפסק הדין ונכתב בתלונה הוא: "המסקנה העולה מן האמור היא כי גם אם באופן רשמי ייצג אבולוף את העמותה בהליך הבוררות ולא את דדש (הגם שדדש ראה את הדברים בצורה שונה), כי אז היה אבולוף נתון בניגוד עניינים מובנה בשל כך שגם העמותה וגם דדש היו לקוחותיו בעת ובעונה אחת והיה עליו לייצג במקביל שני צדדים יריבים".

באומ"ץ דורשים להעמיד את עו"ד אבולוף לדין משפטי ומדגישים: "פסק הדין מגולל פרשיה עגומה, בה הפר עו"ד אבולוף את כללי האתיקה, וניהל ביודעין הליך בוררות פיקטיבי שתכליתו היתה לרוקן את קופת עמותת אגודת הספורט של בית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully