וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: קפילוטו קיבל אור ירוק לעזוב, כנראה לבית"ר

12.1.2011 / 21:13

הנהלת מכבי תל אביב אישרה לבלם לעזוב בהשאלה, הקבוצה מהבירה צפויה לקלוט אותו. רנגלוב סובל ממתיחה ברגל

הבלם ניסו קפילוטו קיבל הערב (רביעי) אור ירוק מהנהלת מכבי תל אביב לחפש לעצמו קבוצה, אליה הוא צפוי לעבור בהשאלה עד תום העונה. קפילוטו בן ה-21, שלא זכה לקבל דקות משחק רבות אצל הצהובים, הוא בין השחקנים הבודדים שישוחררו מהקבוצה בינואר. בית"ר ירושלים כבר הביעה התעניינות בבלם הנבחרת הצעירה ומחר הוא צפוי לסגור את הפרטים באופן רשמי בקבוצה של אורי מלמיליאן.

שלושה ימים לאחר מינוי של מוטי איוניר למאמן מכבי תל אביב, הושלם הבוקר (רביעי) הצוות המקצועי החדש של הקבוצה, כשחנן אזולאי מונה לעוזרו של איוניר. כזכור, איציק עובדיה שהיה השריד האחרון מהצוות המקצועי של אבי נמני הדריך את הקבוצה במשחק הניצחון על בית"ר ירושלים ביום ראשון בערב, ולאחר מכן סיים את תפקידו, כשהיום הוא הגיע כדי להיפרד מהשחקנים.

אזולאי עזב למעשה את תפקידו כעוזר המאמן של ג'ון גרגורי במ.ס אשדוד, וחתם בשורות הצהובים אחרי הסכמה הדדית עם הנהלת אשדוד על סיום תפקידו. בעונת 2002/3 החליף אזולאי את אלי כהן במהלך העונה כמאמנה של בית"ר ירושלים, ובנוסף הוא שימש כמנהל מחלקת הנוער במועדון. ממ.ס אשדוד נמסר בתגובה לעזיבתו של אזולאי: "אנחנו שמחים לאפשר לו להתקדם, לא נרצה לעמוד בדרכו".

מי שסגר את תנאיו וישלים את הצוות המקצועי של מכבי תל אביב הוא קובי אלפסי, שהיה עוזרו של איוניר בנבחרת הצעירה ושימש כמאמן נערים ב' במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, וגם כעוזרו של עמיר תורג'מן בקבוצת הנוער בשנה שעברה.

הקבוצה ערכה היום אימון נוסף לקראת המשחק נגד בני סכנין בהדרכת איוניר בשבת. לפני האימון הציג המאמן את שני עוזריו החדשים. החלוץ דימיטאר רנגלוב, שנפצע והוחלף נגד בית"ר ירושלים, לא התאמן היום, כאשר בבדיקת אולטרסאונד שקיים היום אובחן שהוא סובל ממתיחה ברגלו. הוא טופל על ידי הצוות הרפואי ונכון לעכשיו הוא בספק לשבת.

עדכון אחרון: 14:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully