וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו נואש לחלוץ

אחרי שהתבשר כי היגואין ייעדר כארבעה חודשים, מאמן ריאל מתלונן: "לרוב הקבוצות יש הרבה חלוצים, לנו יש רק את בנזמה"

רויטרס

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

חלוץ ריאל מדריד גונזלו היגואין ייעדר ארבעה חודשים אחרי שנותח בגבו בשיקגו, ארצות הברית. מנתחו של החלוץ הארגנטינאי ד"ר ריצ'רד פסלר מאמין כי להיגואין ייקח כשנה כדי לחזור לכושר אופטימלי, אבל הוא שמר על אופטימיות. "הניתוח ארך קרוב לשעתיים, היגואין יישאר כשבוע בשיקגו. הוא יוכל להתחיל לרוץ בתוך כשבועיים-שלושה. הניתוח עבר בהצלחה וההחלמה אורכת כארבעה חודשים, אבל כדי לחזור להיות 100 אחוז צריך לחכות כשנה".

"אני לא רואה סיבוכים במקרה שלו", הוסיף ד"ר פסלר, "הרבה כדרוגלנים וכדורסלנים חזרו לשחק ב-100 אחוז אחרי פציעה כזאת. הוא חיכה לניתוח זמן מה כי לא כל אחד שסובל מפציעה כזאת נדרש לניתוח. צריך לתת לזה זמן".

ובינתיים מאמנו של היגואין בריאל, ז'וזה מוריניו, לא ממש הופתע מתקופת ההיעדרות של היגואין. "דיברתי עם המועדון לפני חודשיים והם היו תמיד הוגנים", אמר הפורטוגלי. "אני לא רופא, אבל הניסיון לימד אותי שהוא לא יחזור לשחק העונה. המועדון יודע מה דעתי לגבי חלוץ חדש. לרוב הקבוצות הטובות יש הרבה חלוצים, אבל לנו יש רק את בנזמה".

מוריניו גם התייחס לחזרה ההדרגתית של קאקה לקראת הדרבי בגביע המלך מול אתלטיקו. "הוא משתפר בצורה הדרגתית. אולי הוא יפתח על הספסל, אבל אולי אני אעשה שינוי".

עדכון ראשון: 9:47
עדכון אחרון: 14:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully