וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בווסטהאם: "יש לגרנט סיכוי של 50 אחוז להישאר"

למרות שהנהלת הפטישים התכנסה, לא התקבלה החלטה על סיום תפקידו של הישראלי, שמתעלם: "לא עוסק בספקולציות"

זה הלך קשה, זה הלך צמוד, זה הלך קשוח ומותח ממש עד הרגע האחרון, אך בסופו של דבר אברהם גרנט ו-ווסטהאם שלו עשו אמש (שלישי) צעד גדול אל עבר גמר גביע הליגה באנגליה. הפטישים הציגו כדורגל מוצלח למדי לפרקים, גברו על בירמינגהאם 1:2 באפטון פארק למרות שנאלצו לשחק בעשרה שחקנים דקות לא מעטות, והשיגו מקדמה חשובה לקראת הגומלין שייערך בבירמינגהאם בעוד כשבועיים.

"הרוח שלנו היתה מצוינת", החמיא גרנט לשחקניו בסיום. "יש לנו סגל קטן ושיחקנו הרבה משחקים בפרק זמן קצר, אבל השחקנים לא ויתרו. במחצית הראשונה הינו לנו 7-8 הזדמנויות אך לא הבקענו. המחצית השניה היתה שונה - היה קשה עם עשרה שחקנים, אך החילופים שלנו שינו את המשחק".

על אף שגרנט קירב את קבוצתו צעד נוסף אל עבר תואר אפשרי ראשון מאז 1980, מעמדו של המנג'ר הישראלי מוסיף להיות מעורער מתמיד. אלא שהיום (רביעי) התכנסה הנהלת ווסטהאם על מנת לדון במצב הקבוצה, ובכל מקרה ההערכות מדברות על כך שגרנט לא יפוטר היום והחלטה בנוגע לעתידו תתקבל רק בשבוע הבא.

"עתידו של אברהם גרנט תלוי בהרבה מאוד גורמים", אמר מקורב למועדון לאתר סוקרנט. "אני חושב שיש לו סיכוי של 50-50 להישאר בתפקיד עד סיום העונה. בכל מקרה אין שום סיכוי שהוא יפוטר היום מכיוון שהתוצאה במשחק הייתה מעבר לציפיות".

המנג'ר הישראלי, כפי שניתן לשער, לא ממש מרוצה מהלחץ התמידי ומהרחשים סביב עתידו המקצועי. "זה לא עוזר לנו", הודה גרנט. "אנחנו רחוקים רק נקודה אחת מקבוצות כמו פולהאם ו-וולבס, אצלם תמיד שקט, הכל מסודר כמו שצריך להיות. אני לא רוצה לחשוב על שום דבר מלבד המלחמה והאתגר שלנו".

גרנט נשאל האם יאמן את הגומלין מול בירמינגהאם, ואמר: "אני לא עוסק בספקולציות. צריך לשאול את האחראי. אם לא ארצה להיות בווסטהאם, אלך לבעלים ואגיד לו שאני לא רוצה להיות כאן. כל החלטה אחרת לא בידי. אל תדאגו לי, אני אהיה בסדר בכל מקרה".

אחר כך גרנט הוסיף בהומור: "אני מאוד מאוד מעריך את זה שהתקשורת דואגת לי, ואוהבת אותי ורוצה שאמשיך, אגב, גם אני אוהב אתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully