וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר ממשיכה להתעלל

הקבוצה של כץ התגברה בקלות על נועלת הטבלה עירוני בת ים עם 0:3. הפועל כפר סבא חזרה לנצח אחרי 0:3 על עירוני חדרה

הפועל מטה אשר יצאה הערב (שלישי) לקרב קצוות נגד נועלת טבלת ליגת העל עירוני בת ים, ובדיוק כמו שציפו ממנה, היא סיימה משחק חלק עם 0:3 שמשאיר אותה לפחות שבוע נוסף בראש הטבלה. שחקניו של נעם כץ ניצחו 17:25, 19:25, 15:25 את הקבוצה שהשיגה רק נקודה אחת (בשבוע שעבר מול הפועל המעפיל) והם ממשיכים במאבק להשיג את יתרון הביתיות בסדרות חצי הגמר, למרות שהדרך לשם עוד ארוכה. את המשחק הם ניצחו בזכות משחק מצוין של אלכס אוסוקין, שסידר חיים קלים למטה אשר.

הפועל כפר סבא, שהפסידה בשני המחזורים האחרונים, השלימה ניצחון חוץ קליל על מכבי עירוני חדרה 0:3. למרות מערכה ראשונה צמודה שבה הוחלף היתרון שש פעמים ועף אף העובדה שחדרה הציגה משחק קבוצתי טוב, כפר סבא ניצחה 23:25. השבירה הגיעה במערכה השנייה כשגיא בן גל חזר להפגין את היכולת מהעונה שעברה עוד מלפני הפציעה והקבוצה של ז'ניה ליפשין ייצרה טעויות ללא הפסקה בדרך להפסד 25:15. המערכה השלישית נמשכה באותה מגמה כשחדרה טעתה והקבוצה של שגיא ברעם הענישה בכל הזדמנות וניצחה 17:25. בן גל סיים עם 16 נקודות. "עשינו את המשחק הזה קל ואני מאוד שמח על הניצחון, נהיה חייבים לדעת להמשיך לנצח בהמשך הדרך", סיכם שגיא ברעם מאמן כפר סבא את המשחק.

אליצור כרמיאל ניצחה באולמה את הפועל המעפיל 0:3 (18:25, 21:25, 21:25), כשאת ההבדל בין הקבוצות עשה הקבלן האוקראיני אולג סטבניצ'וק, שלקח את הקבוצה על הכתפיים וכעת כרמיאל עם 12 נקודות הולכת ומתקרבת לחדרה שכבר מסתבכת בתחתית. ביום חמישי (19:30, שידור ישיר בערוץ הספורט) תארח א.ס. רמת השרון את מ.כ. נווה שאנן במשחק שישפיע רבות על מאבק הכניסה לפלייאוף העליון. המשחק בין הוד השרון למכבי תל אביב נדחה לסוף החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully