וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תברח מהתחתית?

מכבי חיפה ומכבי ראשל"צ נפגשות למשחק השלמה חם ואנחנו כרגיל עם כל הנתונים והסטטיסטיקות שיעזרו לכם להמר נכון

יום חמישי הגיע והפעם אנחנו מתבייתים על משחק ההשלמה בליגת העל בכדורסל בין מכבי חיפה למכבי ראשון לציון, קרב תחתית מסקרן. הווינר מציע שלל הימורים שונים לגבי המשחק ואנחנו אספנו עבורכם את כל הנתונים, הסטטיסטיקות והאנקודות שאולי יעזרו לכם למלא את הארנק לקראת סוף השבוע. אז מבלי לבזבז זמן, בואו נצא לדרך.

משחקים מספר 67-71: מכבי חיפה - מכבי ראשון לציון

סטטיסטיקה כללית:

עונה איומה עוברת על הירוקים שהשיגו עד כה שלושה ניצחונות ליגה מ-11 משחקים (מתוכם שניים על ברק נתניה ורק אחד באולם הביתי). ראשון לציון מגיעה למשחק לאחר הופעה לא רעה בהפסד למכבי תל אביב, אך עם ניצחון חוץ אחד בארבעת המשחקים האחרונים (גם הוא על נתניה). כאשר שתי הקבוצות משוועות לניצחון שייתן להן הרבה אוויר במאבקי התחתית הלוהטים.

סך הכל נקודות:

מכבי חיפה היא קבוצת ההגנה הגרועה בליגה שסופגת 86.6 נקודות בממוצע למשחק. ההתקפה דווקא לא רעה עם 81.5 נקודות בממוצע למשחק (חמישית בליגה). מנגד, לראשון לציון ההתקפה הגרועה בליגה (75.7 נקודות למשחק) והגנה שספגה 82.75 נקודות בממוצע למשחק. חיפה הייתה שותפה למשחקים רבי נקודות לאחרונה, אך אנחנו ממליצים להיזהר מאובר במשחק כל כך רגיש לשתי הקבוצות.

השחקנים הבולטים:

דווין מיצ'ל הוא האיש המרכזי של הכתומים עם 16 נקודות בממוצע למשחק. מיצ'ל נמצא בכושר נהדר ובארבעה מחמשת המשחקים האחרונים קלע לפחות 20 נקודות. הפורוורד ארון מגי מעמיד ממוצעים של 12.2 נקודות למשחק והוא קלע בספרות כפולות בכל אחד מחמשת משחקי הליגה האחרונים. מרקו קילינגסוורת הוא האיש של חיפה העונה עם 16.5 נקודות בממוצע למשחק כאשר בכל אחד ממשחקי הליגה הוא קלע בספרות כפולות.

ההימורים שלנו:

מכבי חיפה - מכבי ראשל"צ (+3) 1. היחס: 1.80
אנדר/אובר (163) 1. היחס: 1.85
קילינגסוורת - מגי (+4) 2. היחס: 1.85
אנדר/אובר (18) מיצ'ל 1. היחס: 1.85

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully