וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני לאוהדים: "מבקש מכם להמשיך לתמוך במועדון"

11.1.2011 / 22:24

המנג'ר המפוטר של מכבי ת"א נפגש עם אוהדים שחיזקו אותו: "יש סגל מצוין ועם החיזוק שלכם הקבוצה תגיע להצלחות"

שבוע בלבד אחרי ששמע מהבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר על סיום תפקידו, המנג'ר המפוטר של הצהובים אבי נמני התפנה לפגוש מספר אוהדים של הקבוצה. נמני, ששהה מספר ימים בחו"ל אחרי ההודעה שקיבל, אירח בביתו את האוהדים, שהביעו את תמיכתם בנמני, ואמרו לו שלמרות שהוא כבר אינו בקבוצה וגם על רקע העובדה שהם לא אהבו את הדרך שבה גולדהאר פיטר את נמני, הם ימשיכו לתמוך בשחקנים ובמועדון.

"אני מודה לכולכם על התמיכה הגדולה בי", אמר נמני לאוהדים במפגש. "יש במכבי תל אביב סגל מצוין עם שחקנים טובים מאוד, ואני מבקש מכולכם להתאחד ולהפנות את כל הכוחות והמשאבים לטובת הקבוצה כי רק כך המועדון יגיע להצלחות".

בינתיים היום כבר החל רשמית עידן מוטי איוניר, שקיבל השבוע את המינוי והחליף את נמני. איוניר שוחח עם השחקנים באימון לאחר הניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים, והעביר את אימון הבכורה שלו בקבוצה. איוניר יחל בקרוב בהכנות לקראת משחק הליגה הקרוב במסגרת המחזור ה-18 בחוץ נגד בני סכנין. לסגל הקבוצה צפוי לחזור הקשר ג'יבריל סידיבה, שלא שיחק אתמול בשל עונש הרחקה. הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' צבר אמש כרטיס צהוב חמישי ויחמיץ את המשחק נגד מ.ס.אשדוד בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully