וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: לפחות המאבק על המקום השני פתוח

אליצור יבנה התגברה על קרית טבעון (79:88) ומ.כ. הבקעה השיגה ניצחון חמישי ברציפות 69:86 על הפועל לב השרון

אחרי הסנסציה של הפועל תל אביב בגביע המדינה, יתר קבוצות הליגה הלאומית, שמבינות שהן מתמודדות עם קבוצה בלתי נגמרת, נאבקות לפחות על המקום השני. היום נערכו חמישה משחקים, כאשר במשחק המרכזי גברה מ.כ. הבקעה באולם בגני תקווה 69:86 על הפועל לב השרון, ובמשחק צמרת נוסף ניצחה אליצור יבנה 79:88 את הפועל קרית טבעון. ביום חמישי מכבי באר יעקב, שתצטרך להתאושש מאובדן איתי לוי, תארח את אליצור כוכב יאיר/כפר סבא. ביום שבת תנסה הפועל תל אביב לשמור על מאזן מושלם בבית מול עירוני נהריה ושאול אייזנברג.

מ.כ. הבקעה - הפועל לב השרון 69:86

הקבוצה של אבי אשכנזי ממשיכה לנסות להוכיח שהיא הקבוצה השנייה הכי טובה בליגה, ובגני תקווה השיגה הקבוצה שלו את הניצחון החמישי ברציפות מאז אותו הפסד במשחק העונה להפועל תל אביב. הקבוצה מבקעת אונו הסתדרה היטב עם היריבה במחצית הראשונה שבסיומה היא הובילה 31:47, כשבשני הרבעים הבאים היא פשוט הצליחה לשמור על היתרון שלה. פול דילייני הוכיח גם הערב שהוא השחקן החם בקבוצה אחרי שקלע 21 נקודות והוריד שבעה ריבאונדים. סטפון ברדפורד עזר לו עם 15 נקודות ושמונה ריבאונדים משלו ונעם מטלון הסתפק ב-13. אצל המפסידה אפשר היה לראות בעיקר את רביב פיטשון, שסיים עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים.

הפועל קרית טבעון - אליצור יבנה 88:79

אחרי ההפסד למכבי באר יעקב, הקבוצה של יניב וייצמן חזרה למסלול הניצחונות וקיבלה לשורותיה את טל קרפלס, ששוחרר ממכבי ראשון לציון, ופתח עם שבע נקודות. צ'אד טימברלייק הפגיז 25 נקודות וחילק שמונה אסיסטים למנצחים, שאמנם קלעו תשע נקודות בלבד ברבע השלישי, אבל התאוששו עם 36 נקודות ברבע האחרון שסגר את הסיפור. אצל טבעון בלט בן סטרונג, יוצא מכבי חיפה, שסיים עם 25 נקודות ו-15 ריבאונדים.

הפועל יקנעם/מגידו - עירוני רמת גן 90:101

אחרי שני הפסדים ליבנה ולאליצור כוכב יאיר, הפועל יקנעם/מגידו הסתדרה היטב עם הקבוצה של רן אשר, שנעצרה אחרי הניצחונות האחרונים שלה. 36 נקודות ולא פחות מתשעה ריבאונדים הפגיז רמון קלמנטה, שלהט ודאג להוריד את הקבוצה שלו ביתרון 40:51 להפסקה. נייט מילר היה מצוין אף הוא עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים, שמחקו משחק מצוין של יריב יצקן (23 נקודות) ואייזק רוזפלט (20).

הפועל בארי - אליצור רמלה 97:91

למרות שהיא נאבקת על חייה, בארי לא ממש מוותרת וכפתה משחק צמוד על היריבה מרמלה, שאף היא מנסה לשרוד והצליחה להשיג ניצחון ראשון מזה ארבעה משחקים. המשחק היה מותח עד השניות האחרונות, כש-37 שניות לסיום דניאל אידן מבארי השווה ל-91:91. אלא ששתי נקודות של אבי סוכר, שהלך בהמשך אל הקו, איפשר לדרור דוידי להיות אחראי על האקורד האחרון. דייויד פאריס סיים עם 29 נקודות ושבעה ריבאונדים, סוכר קלע 21 ודוידי סיים עם 18. אצל המפסידים 39 נקודות של סטייסי מורייני בצירוף תשעה ריבאונדים לא הספיקו.

הפועל עפולה - מכבי הוד השרון 61:108

הקבוצה של חי דוידי ספגה את ההפסד הכי גדול שלה העונה והוא הגיע דווקא לא מול קבוצת צמרת. אחרי שהוד השרון קלעה עשר נקודות בלבד ברבע הראשון (לעומת 29 של עפולה), המשחק המשיך להיות חד צדדי לחלוטין כאשר לא פחות מחמישה שחקנים סיימו בדאבל פיגר. בראיינט מרקסון סיים עם 24 נקודות ודרנל יוג'ה קלע 20. אצל הוד השרון הבולט היה ג'יטים יאנג, שסיים עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully