וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר ישראלי: פארגו ובנקס זכו בתחרות ההטבעות

רכז מכבי ת"א וגארד ברק נתניה הרשימו וקיבלו במשותף את התואר. ג'ק מקלינטון ניצח את דייויד בלו בתחרות השלשות

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במחצית המשחק החגיגי בין נבחרת הישראלים ונבחרת הזרים נערכה הערב (שלישי) בגן נר תחרות ההטבעות של ליגת העל, ובסיומה ראוי להגיד מזל טוב לג'רמי פארגו ואדריאן בנקס - אלופי ההטבעות לשנת 2010/2011.

הסיבוב הראשון יצא לדרך עם רוברט היית (הפועל חולון), שסיפק דאנק לא מרשים במיוחד שסחט 26 נקודות נדיבות מחבר השופטים, שכלל את שחקני העבר שמעון אמסלם, תומר שטיינהאור ופפי תורג'מן. אחריו עלה ג'רמי פארגו (מכבי תל אביב), עם הטבעה של 360 מעלות שהקנתה לו ציון מושלם של 30. אקינה איבקווה (עירוני אשקלון), שהחליף ברגע האחרון את טיילר ווילקרסון, זכה ל-25 נקודות, ואחריו קיבל אדריאן בנקס (ברק נתניה) 27.

היית פתח את הסיבוב השני עם דאנק בינוני נוסף וקיבל 25 נקודות (51 במצטבר). פארגו קיפץ להטבעה חביבה שהקנתה לו 27 נקודות (57 במצטבר), ולאחר מכן צלח איבקווה בנסיון הרביעי שלו בדרך ל-29 נקודות (54 במצטבר). ההטבעה האחרונה של הסיבוב השני היתה שייכת לאדריאן בנקס, שקיבל מסירה משמוליק ברנר שעמד בקהל וסיפק הטבעה יפה, שזכתה לציון מושלם של 30 (55 במצטבר), והעלתה אותו לגמר מול ג'רמי פארגו.

פארגו פתח את הגמר בצורה נפלאה, כאשר הקפיץ את הכדור על הפרקט, העבירו בין הרגליים והטביע כדי לסחוט משלישיית השופטים ציון מושלם, שוב, של 30. בנקס הרשים גם הוא, כאשר קפץ מעל מנהל ברק נתניה שישב על כיסא, וסחט גם הוא ציון של 30. מארגני האירוע לא בדיוק ידעו מה לעשות במקרה כזה, והחליטו להעניק לפארגו ובנקס את הפרס במשותף. האמת? אם לשפוט על פי שתי ההטבעות האחרונות בלבד, מגיע להם.

המטווח של מקלינטון

ג'ק מקלינטון, שחקנה של הפועל גלבוע/גליל עליון ניצח הערב (שלישי) בגמר טורניר השלשות במסגרת אירוע האולסטאר של ליגת לוטו שהתקיים באולם בגן נר. לא פחות משישה שחקנים השתתפו בתחרות, שנערכה עוד לפני תחילת המשחק עצמו, כאשר הם התחרו בצמדים, כשבגמר ניצח מקלינטון את בלו ושלף ידית מדהימה שהשאירה את כוכב מכבי תל אביב רק עם המקום השני.

הראשונים שניסו את מזלם במוקדמות היו שני שחקני הפועל גלבוע/גליל עליון. מקלינטון סיים עם 17 נקודות ועקף את דגן יבזורי שסיים עם 15. לאחר מכן התחרו ביניהם יהוא אורלנד ממכבי ראשון לציון (12 נקודות) וג'וש קרטר ממכבי אשדוד (11), אבל השניים לא הצליחו להמשיך הלאה. בדו קרב השלישי סיים דייויד בלו ממכבי תל אביב עם 16 נקודות לעומת פרנק רובינסון ממכבי חיפה שקלע עשר נקודות.

הגמר בין בלו למקלינטון התקיים בסיום הרבע הראשון של המשחק, כאשר הראשון שהתייצב מעבר לקשת השלוש היה בלו, שסיים עם 18 נקודות והעביר את כל הלחץ למקלינטון. דווקא בשלב הזה מקלינטון, שפתח לא טוב, הפציץ החל מהתחנה השנייה וסיים עם 21 נקודות והניצחון הגדול.

בסיום התחרות פצחו מקלינטון ובלו במעט טראש טוק ידידותי. "ניצחתי בקולג' ואמרתי שאני אנצח גם בליגה", התגאה הגארד של גלבוע/גליל. "מכבי הקבוצה הכי טובה בליגה אז לי מגיע לנצח הפעם. דייויד קלעי מצוין, אבל הלילה היה שלי. אולי מחר יהיה שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully