וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "רונאלדו צריך לזכות ב-4-5 כדורי זהב"

אידיליה בריאל מדריד אחרי הזכייה של מוריניו בתואר מאמן השנה, כשגם קסיאס ורונאלדו מרעיפים מחמאות זה על זה

אנשי ריאל מדריד חוו טיסת חזרה מרגשת מציריך למדריד, אחרי זכייתו של ז'וזה מוריניו בתואר מאמן השנה בעולם. באתר הרשמי של המועדון ניצלו את שעת הכושר כדי לערוך ראיון משותף עם המאמן, הקפטן איקר קסיאס וכן הכוכב הגדול כריסטיאנו רונאלדו, שהרעיפו מחמאות זה על זה והבטיחו שיזכו בתארים משותפים עם הבלאנקוס.

שני השחקנים נכללו בנבחרת השנה של פיפ"א ומגזין 'פראנס פוטבול', אבל מבחינת מוריניו יש להם עוד הרבה מה להשיג. "איחלו לי שאזכה בפרס גם בשנה הבאה, אבל אני מעדיף שזה יהיה אחד משחקניי", הודה מוריניו. "המאמנים הם כלום ללא השחקנים. אם השחקנים לא טובים, אתה בבעיה גדולה. יום אחד שוער יצטרך לזכות בכדור הזהב, ואני מקווה שזה יהיה קסיאס. רונאלדו חייב לזכות בארבעה או חמישה כדורי זהב. אני רוצה לזכות עם השחקנים האלה בתארים".

גם קסיאס, למרות שמועות על קרע ביחסים בינו לבין רונאלדו, שיבח את הסקורר הפורטוגלי ובעיקר את המאמן שלו. "כריסטיאנו הוא ווינר אמיתי, ועם החתמת מוריניו ריאל מצאה את המאמן שחיפשה הרבה זמן. הוא דואג לכולם, עובד קשה וכולנו נרגשים מהעובדה שהוא נמצא איתנו".

רונאלדו, בינתיים, התקשה לקבל את דרך הבחירה של פיפ"א. "אני לא מבין את הקונספט של פיפ"א לגבי כדור הזהב", אמר. "איקר היה חייב להיות בין שלושת המועמדים הסופיים. עכשיו אנחנו נעבוד כולם יחד כדי להביא תארים לריאל העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully