וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בלקפול ניצחה 1:2 את ליברפול

טורס העלה את האורחת ליתרון, אך טיילור פלטשר וקמפבל ביצעו מהפך. ארסנל הפסידה 1:0 לאיפסוויץ' בגביע הליגה

רק לפני ארבעה ימים הציל ססק פברגאס את ארסנל מהפסד מביך ללידס בסיבוב השלישי של הגביע. הפעם גם הקשר הספרדי, שעלה בהרכב של התותחנים, לא הצליח לעזור לקבוצה של ארסן ונגר. ארסנל הפסידה בחוץ 1:0 לאיפסוויץ', שנמצאת עמוק במקום ה-19 בליגת המשנה במשחק הראשון של חצי גמר גביע הליגה. אגב, זו אותה איפסוויץ' בדיוק שהובסה 7:0 על ידי צ'לסי בגביע ביום ראשון. אגב, אם מישהו מארסנל מחפש תירוצים, אז בהרכב חסר הוא ממש לא יכול להשתמש. פרט לפברגאס, התותחנים עלו ב-11 עם אנדריי ארשבין, תיאו וולקוט, לורן קוסיילני, ג'ק ווילשר וניקלאס בנדטנר.

בדקה ה-63 הגיעה איפסוויץ' להזדמנות גדולה, כשמסירת עומק כמעט ומצאה את תמאש פרישקין, אך יוהאן דג'ורו הקדים אותו ברגע האחרון והרחיק לקרן. רבע שעה בלבד חלפה וארסנל שילמה ביוקר על היכולת החלשה שלה. איבוד כדור במחצית המגרש נגמר במסירת עומק אל עבר פרישקין, שגבר בקלות על דג'ורו האיטי והכניע את שצ'סני כדי לקבוע 0:1 מפתיע במיוחד, למי שלא צפה במשחק. איפסוויץ' יוצאת עם תוצאה מצוינת לגומלין באצטדיון האמירויות, כשזו שתנצח בהתמודדות תפגוש את המנצחת בין בירמינגהאם לווסטהאם, שניצחה במשחק הראשון 1:2.

בלקפול - ליברפול 1:2

אם במשחק הראשון נהנה עדיין קני דלגליש מתקופת חסד, וודאי בהתחשב בכך שזה היה מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. היום, המנג'ר הסקוטי והסמל הענק של המייטי רדס מתחיל לחוש בלחץ הענק שיש במועדון אליו חזר. ליברפול נטולת סטיבן ג'רארד, שספג כרטיס אדום מול יונייטד, הפסידה 2:1 לבלקפול במשחק השלמה ממחזור הבוקסינג דיי באנגליה. הקבוצה של איאן הולוואי עקפה את ליברפול בטבלה והיא עלתה למקום התשיעי, בעוד הקבוצה של דלגליש אי שם במקום ה-13, מרחק ארבע נקודות בלבד מעל הקו האדום ויש לה עוד דרבי לוהט מול אברטון באנפילד ביום ראשון הקרוב.

ליברפול עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית כשהמגן הימני הצעיר, מרטין קלי, הכניס מסירת עומק לפרננדו טורס, שפרץ ובעט חזק מאוד לחיבורים. 0:1 לליברפול ושער ליגה שביעי לאל ניניו העונה. היתרון של המייטי רדס לא החזיק מעמד יותר מדי זמן. תשע דקות למען האמת. דייויד ווגאן ניצל איבוד כדור של ליברפול, הכניס מסירת עומק לגארי טיילור פלטשר, שניער מעליו בקלות את דניאל אגר והכניע את פפה ריינה בדרך ל-1:1. בדקה ה-69 הצליחה המארחת להשלים את המהפך, כשהגבהה הגיעה לראשו של איאן אבאט, שהוריד לכיוונו של די ג'יי קמפבל, שהמשיך בנגיחה נוספת לרשת. 1:2 לבלקפול.

* סלטיק נחלצה הערב (רביעי) מהפסד ליגה מביך במגרשה של נועלת הטבלה המילטון, אך סיימה ב-1:1 מאכזב. אנתוני סטוקס כבש את שער השוויון לאורחים בפנדל בדקה האחרונה ועוד קודם, סיימון מנסינג העלה את המילטון ליתרון בדקה ה-36 והורחק במהלך שהוביל לפנדל. גם ג'יימס פורסט (49) מסלטיק וג'ים מקאליסטר (64) מהמילטון ראו כרטיס אדום. בירם כיאל פתח בהרכב סלטיק והוחלף בדקה ה-59 על ידי סקוט בראון. סלטיק הגדילה את יתרונה על פני ריינג'רס לחמש נקודות, אך היא נהנית משלושה משחקים עודפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully