וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: שלושער למסי, 0:5 לבארסה על בטיס

אחרי שזכה בכדור הזהב, מסי הבריק עם שלושער ב-0:5 של ברצלונה על בטיס ברבע גמר הגביע. ויאריאל - סביליה 3:3

הבחירה לאונל מסי לתואר כדורגלן כדורגלן השנה בעולם על פני חבריו צ'אבי ואנדרס אינייסטה זכתה ללא מעט ביקורות בתקשורת הספרדית. אבל הארגנטינאי ממשיך בשלו. בתחילת הערב הוא הציג בגאווה את כדור הזהב לאוהדיו בקאמפ נואו ובהמשך כבש שלושער נהדר שסידר לברצלונה 0:5 על בטיס במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המלך.

בטיס, מוליכת הליגה השנייה, עשתה במשך דקות ארוכות לא מעט צרות לבארסה, עד שהגיע ההתפרקות בדקות האחרונות. המאמן פפה מל הבטיח שקבוצתו לא תסתגר ואכן בטיס לחצה את יריבתה והקשתה עליה את החיים במחצית הראשונה. רק אחרי 44 דקות הצליחה ברצלונה לפרוץ אץ הגנת האורחים. אינייסטה שלח מסירת אומן למסי וזה כבש מתוך הרחבה.

בארסה עלתה משוחררת למחצית השנייה והציגה את המשחק השוטף שלה. בדקה ה-63 הכניס דויד וייה כדור נהדר למסי, השוער קאסטו עוד הדף פעם אחת, אבל מסי הזריז השתלט על הכדור החוזר ושלח פנימה מזווית קשה. 11 דקות עברו וצ'אבי הראה שבברצלונה החברות מעל הכל עם בישול גאוני לשלישי של מסי. בטיס התפרקה ובדקה ה-77 הכין דני אלבס לפדרו שער קל ו-0:4. בארסה לא הרפתה, הגיעה לאינספור מצבים עד שסיידו קייטה המחליף חתם בנגיחה בדקה ה-83 אחרי עוד בישול מבריק של אינייסטה. הגומלין יהיה לפרוטוקול בלבד.

יריבתה העירונית של בטיס, סביליה, התארחה במגרשה של ויאריאל והשיגה 3:3 מצוין שנותן לה מקדמה לקראת הגומלין בשבוע הבא. המארחים הופיעו ללא המגן הימני אנחל שגמר את העונה בגלל פציעה קשה, אבל ידעו להקדיש לו את השערים. קאני פתח את מסכת השערים עם בעיטה מהאוויר בדקה ה-24 אחרי מטווח על שערו של חאבי וראס. ג'וזפה רוסי שם את השני בדקה ה-29, אך אלברו נגרדו צימק 10 דקות לאחר מכן. ויאריאל הגדילה את יתרונה פעם נוספת עם התקפה נהדרת שהסתיימה בנגיחה של מרקו רובן לרשת בדקה ה-55, כשבצד השני נגרדו ענה עם נגיחה מדויקת משלו בדקה ה-60 ואילו הבלם אלכסיס קבע שוויון דרמטי שתי דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully