וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם החל להתאמן עם טוטנהאם

הקשר ישמור על כושר במדי הספרס, אך העסקה עדיין רחוקה. רדנאפ: "הוא מקצוען למופת, אבל אנחנו לא בטוחים שזה אפשרי"

דייויד בקהאם עדיין לא חתם בטוטנהאם, אבל הצטרף לאימונים כדי לשמור על כושר עד שתהיינה התפתחויות בעסקה. בקהאם מעוניין לצאת בפעם השלישית (אחרי שתי קדנציות במילאן) להשאלה מהגלאקסי על מנת להוכיח לפאביו קאפלו כי הוא ראוי לשוב לנבחרת אנגליה.

ביום שני עבר בקהאם בדיקות רפואיות בטוטנהאם, אך העסקה רחוקה מלהיות סגורה. ראשי המועדון מתלבטים האם לשלם את שכרו הגבוה של הקשר הוותיק (בסביבות 80 אלף ליש"ט לשבוע), שלא מתוכנן להיות שחקן הרכב ושמתאושש מאותה פציעה קשה בגללה לא שיחק במונדיאל. כמו כן, יש גם בעיות במו"מ בין המועדונים.

המנג'ר הארי רדנאפ אישר כי יש קשיים בעסקה, אבל ציין: "נהדר שהוא כאן. כולם עבדו קשה שהוא יגיע ואני מקווה שבסופו של דבר הוא יוכל גם לשחק. אנחנו מנסים לסגור את העסקה, אבל זה מסובך. אני לא יודע להעריך מה הסיכויים, אבל בכל מקרה אני אשמח שם נוכל להשיג אותו. דייויד טוב בשבילנו ועכשיו הכל תלוי בהנהלה".

רדנאפ שופע מחמאות לקשר הוותיק: "הוא כשיר, שמר על עצמו ונראה טוב. הוא מקצוען למופת. הכושר שלו לא יהווה הבעיה, אבל אנחנו עדיין לא בטוחים שהעסקה אפשרית". המנג'ר אישר את הדיווחים שטענו כי הוא מעוניין לצרף גם את פיל נוויל, המגן הוותיק של אברטון, אך טען כי הוא פסימי לגבי הסיכויים שנוויל אכן ישוחרר מהטופיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully