וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן גיבסון חתם בעירוני אשקלון

12.1.2011 / 8:30

הקבוצה הדרומית צירפה את הגארד האמריקאי (22, 1.83), בוגר מכללת ניו מקסיקו, ששוחרר לאחרונה מבורסה הטורקית

עירוני אשקלון החתימה אמש (שלישי) את הגארד האמריקאי ג'ונתן גיבסון, ששוחרר לאחרונה מבורסה הטורקית, והשחקן נחת בארץ במהלך הלילה. גיבסון הוא הזר השביעי שרושמת אשקלון העונה, והוא בא במקומו של גייב פרואיט ששוחרר לפני כשבועיים בעקבות בעיות משמעת. המאמן אריאל בית הלחמי ויושב הראש אבי נמרודי עקבו אחרי גיבסון עוד בתחילת העונה, ואחד השיקולים שאז מנע מהם להחתים אותו הוא חוסר הניסיון של השחקן. כעת באשקלון מקווים שגיבסון יוכל לעזור להם לצאת מתחתית הטבלה.

אם ברצונה של אשקלון לבצע עוד שינויים בסגל היא תוכל לרשום רק זר אחד נוסף, מאחר שחוק מנהלת הליגה קובע כי רק שמונה זרים יכולים להיות רשומים בקבוצה במהלך עונה. באשקלון מקווים כי הגארד ליאור ליפשיץ יוכל לחזור לסגל לקראת המשחק החשוב מול ראשון לציון בעוד שבועיים. היו"ר אבי נמרודי הגיב להחתמה כשאמר: "משך זמן רב חיפשנו תחליף לשני הגארדים ששוחררו מהקבוצה. גיבסון עשה ממוצעים מרשימים בתורכיה ובמכללה והוא יכול לשחק בשתי עמדות הגארד. הוא לבטח יפתור לנו את בעיית הסגל הקצר ממנה סבלנו במשחקים האחרונים. הוא צעיר, נמרץ ,מהיר עם קליעה טובה"

גיבסון (22, 1.83) החל את לימודיו במכללת ניו מקסיקו בעונת 2006/7 ובילה את העונה הראשונה בעיקר על הספסל. החל מהעונה השנייה, שגם בה לא היה שחקן חמישייה ביצע גיבסון קפיצת מדרגה במספרים שלו, כאשר בעונה שעברה, בה סיים את לימודיו במכללה רשם 17.5 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים בממוצע למשחק. בקיץ חתם במדי קבוצת בורסה הטורקית, אותה עזב מיוזמתו בחודש שעבר לאחר שרשם 18.1 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים בממוצע למשחק. במקומו של גיבסון החתימה בורסה את וויל קונרוי בוגר מכללת וושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully