וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו חתם בפלמנגו לשלוש שנים וחצי

בשעה טובה שב הקשר לברזיל, ישתכר ב-130 אלף יורו לשבוע. הנשיאה: "הפרויקט להבאתו החל מהרגע הראשון שלי בתפקיד"

רויטרס

צילום: רויטרס. עריכת וידאו: דורון שטיין

עכשיו זה מנוי וגמור: רונאלדיניו חתם בפלמנגו. הקבוצה הברזילאית אישרה דרך האתר הרשמי שלה שהקשר בן ה-30 סגר חוזה במועדון לתקופה של שלוש שנים וחצי. מילאן תקבל עבורו סכום פעוט של כ-3 מיליון יורו, בעוד הוא ישתכר בכ-130 אלף יורו לשבוע, כשחלק גדול מהמשכורת הגדולה ימומן על ידי גופים הקשורים לקבוצה מריו דה ז'ניירו.

נשיאת מועדון הפאר הברזילאי פטרישיה אמורים אמרה: "יש לנו את העונג להכריז על כך שרונאלדיניו יהיה אצלנו בארבע השנים הבאות", לאחר מכן התייחסה אל עצמה: "מעתה והלאה אנחנו תמיד נאמר 'אנחנו' ולא 'אני'. פלמנגו זה מועדון גדול מדי מכדי שאדם אחד בלבד ינהל אותו. אני רוצה להודות לכל הנוגעים בדבר וכן לוונדרלי לושמבורגו ובעיקר לאוהדי הקבוצה.

"בכל יום, בכל מקום, אנשים שאלו לגבי רונאלדיניו", הוסיפה אמורים לגבי הבאתו של השחקן. "זה היה הדלק למשא ומתן שניהלנו עם השחקן. הפרויקט להביא את רונאלדיניו למועדון החל מהיום הראשון שנכנסתי לתפקידי כנשיאת המועדון. אנחנו לא מביאים רק שחקן, אלא אחד שיהווה אתגר מקצועי לכל השאר".

חבריו החדשים של רונאלדיניו בקבוצה, לאו מורה ופליפה, כבר הביעו את שביעות רצונם כל אחד מהמהלך דרך הטוויטר שלהם. "איחולים רבים לפלמנגו על ההחתמה! מגיע למועדון שלנו שיהיו בו כוכבים גדולים! R10 - ברוך בואך!" כתב בהתלהבות רבה לאו מורה. "כעת זה רשמי, R10 הוא שלנו", רשם פליפה.

אחרי עשור רונאלדיניו שב הביתה מהקור האירופי

רונאלדיניו, יליד פורטו אלגרה, החל את דרכו בקבוצת גרמיו, שהייתה חזק במרוץ להחתמתו. לאחר שלוש שנים בקבוצה הבוגרת של המועדון, יצא רונאלדיניו ב-2001 וחבר ללואיס פרננדז, מאמן נבחרת ישראל בהווה, בפריס סן ז'רמן הצרפתית. חרף הכישרון הרב, לא הסתדר העילו הברזילאי בקבוצה, ולאחר שנתיים עבר לברצלונה, במהלך ששינה את ההיסטוריה של הכדורגל העולמי.

לאחר עונה בינונית (2003/4), פרץ רונאלדיניו לתודעה העולמית וזכה עם בארסה בשתי אליפות רצופות (2005 ו-2006) וכן בליגת האלופות (2006). מכאן ואילך הגיעה הדעיכה שלו ושל הקבוצה, ואחרי שנתיים נוספות, שוחרר מהקבוצה. ב-2008 עבר למילאן. בעונה הנוכחית מיעט רונאלדיניו לשחק תחת מסימיליאנו אלגרי, בעיקר נוכח הבאתם של זלאטן איברהימוביץ' ורוביניו.

לרונאלדיניו 88 הופעות בנבחרת ברזיל. למונדיאל האחרון בדרום אפריקה הוא לא זומן על ידי דונגה, אבל כשהיא בשיא הכושר שלו, ב-2006, כשל עם הנבחרת בגרמניה כשהודחו ברבע הגמר על ידי צרפת. דווקא ב-2002 זכה עם ברזיל במונדיאל שנערך ביפן ודרום קוריאה. לאחרונה ערך הופעה מחודשת במדי הסלסאו תחת המאמן מאנו מנזס. כעת חובת ההוכחה להראות ניצוצות ממה שהיה בעבר מוטלת שוב עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully