וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הרגוע

אחרי שפגשתם את המשוגע, הגיע הזמן שתכירו גם את הרגוע, זה שהולך על בטוח ואין ספק שאיתו אתם כנראה תראו הרבה מאוד מזומנים

מי שחושב שאני חנון אלה בעיקר החברים שלי. לא פעם הם אומרים לי שאני הולך על בטוח, לא מחפש סיכונים מיותרים ובגדול הם קוראים לי "הרגוע". למה רגוע כבר הבנתם. יחסים מסוכנים של פי שלושה וארבעה לא ממש מדברים אליי, יותר מעניין אותי לבחור במשחקים הבטוחים ולזרום איתם. אז עם זה אני זורם גם הפעם בטור שלי. שיהיה לי ולכם בהצלחה, אה?

ביום שלישי אני הולך על משחק גביע באנגליה שהקבוצות בו אמנם לא ממש מוכרות, אבל קצת בדקתי וראיתי שהסיכויים הולכים לטובת וויקומב נגד הרפורד. וויקומב מדורגת שלישית בליגה הראשונה באנגליה והרפורד משחקת איתה בדיוק באותה הליגה ונועלת שם את הטבלה עם 19 נקודות בלבד. היחס לניצחון של וויקומב מאוד מפתה אותי (1.35) ואני זורם עם זה.

ביום רביעי אני ממשיך לתמוך בלאונרדו ואינטר. בינתיים זה נראה קשה, אבל אל תשכחו שהם קבוצת הצמרת היחידה שניצחה במחזור שנערך ביום ראשון האחרון. כשאסטבן קמביאסו מגיע לעבודה, החיים של האלופה האיטלקית נראים פשוטים, אז מיהי גנואה שתערער עליהם במשחק הגביע האיטלקי? במחזור האחרון גנואה, שמדורגת במקום ה-13 הוציאה 0:0 מצ'זנה, אבל אני לא נותן לה הרבה סיכוי. אני עם אינטר (1.40).

וביום חמישי אין יותר בטוח מללכת על ריאל מדריד, שתנצח בוודאות את אתלטיקו מדריד ברבע גמר גביע המלך. מוריניו אמנם חטף סטירה במחצית הראשונה נגד ויאריאל, אבל יש לו את כריסטיאנו רונאלדו, והוא כבר חשף את חששו במשחקי הגביע כשעלה במשחק האחרון של ריאל עם ההרכב החזק שלו כדי למנוע טעויות מיותרות. אז מי זו אתלטיקו שתפריע לו? (1.20).

לסיכום: שלושת המשחקים מניבים יחס של 2.268, כלומר שמתם 100 שקלים והרווחתם 226.80 שקלים. יותר טוב מזה?

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully