וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלקפול או ליברפול?

אספנו עבורכם את כל מה שרציתם לדעת, כולל ממוצע קרנות, לקראת משחק החזרה של קני דלגליש לפרמיירליג

האזור המיוחד שלנו מתמקד ביום רביעי במשחק ההשלמה בין בלקפול לליברפול, שהיה אמור להתקיים בחג המולד ונדחה בגלל משטח קפוא. אספנו עבורכם את כל הנתונים שאתם צריכים לדעת לפי פרמטרים שונים: סיכוי למשחק רב שערים, סיכוי לניצחון גדול, סטטיסטיקה ואפילו מספר קרנות. לכם נותר רק לסמן את ההימור.

משחקים מספר 45-47: בלקפול - ליברפול

* סטטיסטיקה כללית:

הסיסיידרס, שמחזיקים במאזן הביתי הגרוע בפרמיירליג, מקווים להשיג ניצחון לאחר שני הפסדי ליגה רצופים וההדחה מהגביע. ליברפול, במשחק הפרמיירליג הראשון של קני דלגליש כמנג'ר מאז אוגוסט 1998, הפסידה בשלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה ולא ניצחה מחוץ לאנפילד מאז ה-31 באוקטובר. אגב, ההפסד האחרון של ליברפול בבלומפילד רואד היה בחודש אפריל 1954, אך מאז התקיימו בסך הכל שישה מפגשים בין הקבוצות באצטדיונה של בלקפול.

* ניצחון רב שערים?

בכל משחקיה הביתיים העונה בליגה בלקפול כבשה וספגה. לעומת זאת, ליברפול מחזיקה במאזן חוץ קטסטרופלי העונה. האדומים אמנם נראו טוב בהרבה בהפסד למנצ'סטר יונייטד בגביע, אך הם עדיין חסרים הרבה מאוד מחץ בהתקפה. למרות זאת, ההתלהבות וההבדל האיכותי העצום בין הסגלים עשוי לעזור לאדומים מול אחת ההגנות החלשות בליגה.

* מספר קרנות:

על פי נתונים רשמיים, במשחקיה של בלקפול בפרמיירליג מושגות בממוצע 12.05 קרנות, רובן לטובת הקבוצה היריבה, מה ששם את הטנג'רינס במקום השלישי בליגה הקטגוריה הזו. במשחקיה של ליברפול מושגות 9.9 קרנות, כאשר במשחקי וויגאן הממוצע נמוך יותר.

* ההימורים שלנו:

בלקפול - ליברפול 2. היחס: 1.75
בלקפול (1+) - ליברפול X. היחס: 3.00
אנדר/אובר קרנות (10-12) X. היחס: 2.60

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully