וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשות רק שקט

ווסטהאם ובירמינגהאם, ששקועות בתחתית הפרמייר ליג, יודעות שהן יכולות לקנות את עולמן בחצי גמר גביע הליגה. אנחנו פה עם כל הנתונים שיעזרו לכם להחליט איך ועל מי כדאי להמר

מדור הווינר של וואלה! ספורט ממשיך לסייע לכם לעבור את השבוע הזה בקלות ועם אולי עוד כמה מזומנים לארנק. אחרי שחזינו נכון שמכבי תל אביב תנצח את בית"ר ירושלים, בואו נראה אותנו במבחן חשוב לא פחות: משחקו של אברהם גרנט בווסטהאם בחצי גמר גביע הליגה האנגלי נגד בירמינגהאם. אז נכון שכולם מדברים על כך שתקופתו של גרנט אצל הפטישים, שסוגרים את הטבלה באנגליה, מתקצרת, אבל בחייכם, אם הוא ינצח ויעפיל לגמר, מי יעז לפטר אותו? את המשחק אנחנו בוחנים בעזרת פרמטרים שונים: סיכוי למשחק רב שערים, סיכוי לניצחון גדול, סטטיסטיקה ושחקנים מרכזיים שיש לשים אליהם לב.

משחקים 14-16: ווסטהאם – בירמינגהאם

* סטטיסטיקה כללית:

שתי הקבוצות נפגשות לחצי הגמר והן נמנעו ממפגש עם ארסנל, שתפגוש בחצי הגמר השני את איפסוויץ'. ווסטהאם עברה כזכור בשלב הקודם את מנצ'סטר יונייטד עם 0:4 גדול בעוד בירמינגהאם גברה בבית 1:2 על אסטון וילה. בליגה מצבן של השתיים בכי רע שכן בירמינגהאם נמצאת במקום ה-15 עם ארבעה ניצחונות, עשר תוצאות תיקו ושישה הפסדים. הפטישים של גרנט נועלים את הטבלה עם ארבעה ניצחונות, שמונה תוצאות תיקו ועשרה הפסדים.

* כמות שערים

במשחק מהסוג הזה השתיים יודעות שהתוצאה פחות משנה, אלא עצם הניצחון או ההפסד הוא זה שמכריע את הכף בסופו של דבר. לכן השתיים צפויות לשחק זהיר, הן לא ירבו לצאת החוצה ובעיקר ישחקו על ניצולי הטעויות של היריב. משכך ווסטהאם, שספגה חמישייה מניוקאסל במחזור האחרון בליגה, תהיה חייבת להיות הרבה יותר מרוכזת כדי לעלות לשלב הבא.

* ניצחון רב שערים?

אף קבוצה לא אמורה "לתת בראש" ליריבה שלה. עובדה, משחק הליגה ביניהן הסתיים ב-2:2 ולפחות לגבי ווסטהאם, מלבד המשחק שלהם מול המגפייז, הם לא ספגו תבוסות משפילות במהלך העונה. גם בירמינגהאם תצטרך להיות זהירה ובכל מקרה היא תקווה שהמזל שהיה לה בניצחון בשבוע שעבר על בלקפול (1:2) עם שער הניצחון של סקוט דאן בדקה ה-89, יהיה בצד שלה גם הפעם.

* השחקנים הבולטים

אחרי שהתכבד לכבוש את השער השני בניצחון 0:2 על בארנסלי בסיבוב השלישי של הגביע, פרדריק פיקיון אמור להיות הברומטר של ווסטהאם הפעם. הצרפתי בן ה-32 לא כבש אמנם בשלושת משחקיה האחרונים של ווסטהאם בליגה, אבל זו הזדמנות מצוינת להזכיר עד כמה הוא חשוב. אצל בירמינגהאם אי אפשר להתעלם מאלכסנדר חלב, שממשיך בתהליך השיקום שלו אצל בירמינגהאם וגם עבורו מדובר במשחק חשוב.

* ההימורים שלנו:

ווסטהאם – בירמינגהאם X
ווסטהאם – בירמינגהאם (1+) 2
אנדר/אובר שערים (2-3) X. היחס 1.80

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully