וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "ננסה לחזק את הקבוצה בשני ישראלים"

מאמן מכבי ת"א חושב על רכש בינואר ומגלה: "גולדהאר לא ישפוט אותי לפי אליפות". עובדיה בכה. מלמיליאן: "לא עוזב"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מוטי איוניר הוצג רק היום (שני) בבוקר כמאמן מכבי תל אביב ובערב הוא ראה מהיציע את הקבוצה החדשה שלו מנצחת 0:1 את בית"ר ירושלים. הצהובים-כחולים לא הציגו כדורגל גדול, אבל באו במוטיבציית שיא, שיחקו בהתלהבות ונהנו מתמיכה אדירה של הקהל, שקיבל בתשואות את מוטי איוניר והבעלים מיטש גולדהאר.

רוברטו קולאוטי המחליף ניצל טעות חמורה של אריאל הרוש וכבש את שער הניצחון בעזרת הכתף בדקה ה-79. בסיום המשחק נרשמו מספר התפרעויות של אוהדים ביציע, והמשטרה ביצעה 11 מעצרים. 9 מתוך העצורים הינם קטינים, ושלושה מהם בני מיעוטים, שנתפסו על ידי המשטרה כשהם זורקים אבנים מחוץ לשטחי האיצטדיון.

על פי ההערכות, בית"ר ירושלים צפויה לעמוד לדין משמעתי לאחר שהשופט מאיר לוי ציין בדו"ח כי אוהדי הקבוצה השליכו שקיות גרעינים, כוסות שתייה וחפצים שונים למגרש.

"השחקנים מאוד השתדלו ורצו. הדבר החשוב ביותר היה לחזור מהמשחק עם שלוש הנקודות", סיכם איוניר והתייחס לרגשותיו: "התחושה שלי היא היא נהדרת. חלמתי וחיכיתי לרגע הזה ואני שמח שהוא בא. אין הרבה זמן לשמחו במקצוע זה, צריך להיות מרוכזים ולהתחיל לחשוב מה צריך לעשות בשביל שההמשך יהיה טוב.

איוניר התייחס להמשך המשימות: "אם לא הייתה פה עבודה, לא הייתי פה. דברים לא עבדו כמו שרצו שהם יעבדו. את הניצחון השיג איציק עובדיה בלבד. הייתי בחדר הלבשה כמה דקות ואיחלתי לשחקנים בהצלחה. עובדיה הכין את הקבוצה, קבע את ההרכב ודיבר עם השחקנים. זה ניצחון שלו. ההחלטה שלא לאמן הייתה של גודלהאר והיא הייתה נכונה. זה לא היה מקצועי ולא רציני כי לא העברתי דקת אימון".

איוניר התייחס לחוזה הקצר עליו חתם במכבי תל אביב, ואמר: "לפני יומיים מונה קני דלגליש, האגדה הכי גדולה של ליברפול ל-5 חודשים. אני אשתמש במשפט שהוא אמר: 'זו גאווה בשבילי להיות בקבוצה הזו, גם אם זה יהיה ל-5 חודשים'". לגבי ההמשך אמר המאמן: "גולדהאר אמר היום שהוא לא ישפוט אותי אם מכבי תיקח אליפות או לא. הוא אמר שהוא מצפה שאגרום למכבי להיות קבוצה מחויבת, ואם הוא יראה שאני עומד במטרה הזו, הוא ייקח אותי גם בעונה הבאה".

המאמן אף התייחס האם יביא חיזוק לקבוצה: "מה שראינו היום זה שחקנים שרצו לנצח את המשחק. בשלב כזה של העונה הבאת הרבה שחקנים זה לא דבר טוב. דיברנו ואמרנו שאם יהיה אפשר לחזק את הקבוצה בשני שחקנים ישראלים, נחזק. יש מקום לשפר את משחק האגפים והמהירות בהתקפה. אבידור הוא שחקן מהיר, רנגלוב היה טוב במחצית הראשונה, אבל יש מקום לשיפור ולעשות את הדברים טוב יותר".

עובדיה: "השחקנים אספו את עצמם"

עובדיה עצמו נפרד בדמעות מהמועדון והתחבק ארוכות עם כל השחקנים: "עבר על הקבוצה שבוע מאוד קשה. הגענו למשחק טעונים מאוד במיוחד אחרי השינוי בעמדת המאמן והמשחק הלא מחמיא בגביע הטוטו. השחקנים אספו את עצמם ובאו חדורי מוטיבציה כדי להוכיח שלמכבי תל אביב יש מה למכור. מגיעות להם את כל המחמאות ואני גאה בהם. זה הניצחון הכי עצוב בחיים שלי. עכשיו יהיה לי יותר זמן לבנות שלי ואמשיך בדרכי. קיבלתי החלטה מאוד קשה. הייתי לויאלי לצוות שלי. מה שראיתם זו עבודה של שחקנים ביחד עם יוסי ואבי".

אלברמן סיכם: "מוטיבציה זו הדרך היחידה שאנחנו יכולים להוציא את הקבוצה מהבוץ ועליה נצטרך להוסיף כדורגל טוב.נעשתה מהפכה בקבוצה וכל השחקנים מבינים שלנו אין מה לעשות. אנחנו צריכים להוביל את הקבוצה כי האחריות עלינו לא פחות גדולה מאשר על הצוות המקצועי שהיה ושיהיה".

מאמן בית"ר ירושלים, אורי מלמיליאן התייחס בסיום המשחק לשמועות על המתח ששורר בינו לבין יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין: "אין שום מתח ביני לבין קורנפיין. ידעתי לאן אני מגיע, ידעתי שתהיה שנה קשה, וכל הדיבורים מסביב הם קשקושים. אני אף פעם לא עוזב באמצע, במיוחד כשזה בית"ר ירושלים שזה הבית שלי". על המשחק הערב אמר המאמן: "אין הרבה הנאה בכדורגל כשאתה לא מנצח. למכבי יש הכל, מה שחסר לה זה שקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully