וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: הפסד שני ברציפות לרמת השרון

קבוצתה של אוסטפלד הפסידה 69:57 לבנות השרון, רמלה ניצחה את אשדוד 66:68 משלשה של דורון, ניצחון גם לרמת חן

אם הפסדה של רמת השרון במחזור הקודם מול אליצור נתניה עוד הפתיע אחדים, הרי שהערב (שני) ההפתעה היתה כפולה, כשקבוצתה של אורנה אוסטפלד נחלה הפסד שני ברציפות, כשנכנעה בביתה לבנות השרון 69:57. מי שניצלה זאת עד היתה אליצור רמלה, שניצחה את מכבי אשדוד 66:68 בזכות שלשת ניצחון של שי דורון עם הבאזר. מכבי רמת חן צימקה את הפער עם ניצחון על הפועל ראשון לציון 54:71, בעוד המקבילה העירונית, אליצור ראשון לציון היתה ברת המזל שפגשה במחזור את הפועל תל אביב, ודרסה אותה 47:100.

אלקטרה רמת השרון - בנות השרון 69:57

משהו לא טוב עובר על השחקניות של אוסטפלד, ששוב נכנעו בשלבים הסופיים של המשחק. המארחות פתחו מצויין את המשחק והוליכו 22:27 אחרי הרבע הראשון. אלא שאז הגיע אחד הרבעים החלשים של רמת השרון העונה, כשהקבוצה רשמה 5 נקודות עלובות במיוחד, וירדה בפיגור 4 במחצית. המשחק הפך לצמוד מאותו רגע, אבל התמוטטות של המארחות ברבע האחרון הובילה ל-14:21 של בנות השרון, שהשיגה ניצחון חוץ גדול. מוריס הוליכה את קלעיות בנות השרון עם 24 נקודות בעוד בראשידה אלוהים הוסיפה 12 ו-9 ריבאונדים. קלעו לרמת השרון: בלאק 15 ו-12 ריבאונדים.

אליצור רמלה - מכבי אשדוד 66:68

במשחק המרכזי של המחזור אירחה מוליכת הטבלה את המדורגת שלישית, לקרב צמרת מרתק, שכצפוי, הסתיים בצורה דרמטית. רמלה מנצחת, ובצירוף הפסדה של רמת השרון, היא פותחת פער של 2 נקודות בצמרת. אשדוד היתה הקבוצה הטובה יותר במחצית הראשונה, ובזכות משחק טוב של מונטגומרי הוליכה 25:31 בסיום המחצית. רבע שלישי חלש של אשדוד בו קלעה הקבוצה 11 נקודות בלבד איפשר לרמלה לתפוס את היתרון, אבל מונטגומרי ואנדרסון קבעו יתרון נקודה לאורחות, 2 שניות לסיום. אלא שאז הגיע הכדור לשי דורון, שעוד לאותו רגע היתה ללא נקודות, וזו תפרה שלשת ניצחון נהדרת עם הבאזר, שהקפיצה את הקהל המקומי. רייט הוליכה את קלעיות רמלה עם 21, ווילינגהאם הוסיפה 18 ו-9 ריבאונדים. לאשדוד: מונטגומרי 25.

מכבי רמת חן - הפועל ראשון לציון 54:71

המארחות הגיעו אחרי הטיול הקליל מול הפועל תל אביב במחזור הקודם והשיגו ניצחון חשוב על ראשון, שרשמה הפסד שני ברציפות. רמת חן הוליכה לכל אורך המשחק, ונהנתה ממשחק טוב של ווקר, אך לא הצליחה לברוח ליריבתה, והוליכה רק ביתרון 6 במחצית. קלארק עשתה לא מעט צרות לשחקניות רמת חן בצבע והותירה את קבוצתה משחק. אלא שאל הרבע האחרון הגיעו המארחות ביתרון דו ספרתי, ועלו ל-16 עמוק ברבע הרביעי, ממנו לא הצליחה ראשון לחזור. ווקר הוליכה את קלעיות רמת חן עם 19 נקודות ו-8 ריבאונדים וקיבלה סיוע מג'קסון שקלעה 14 ואספה 13 ריבאונדים. לראשון: קלארק 20 ו-14 ריבאונדים.

הפועל תל אביב - אליצור ראשון לציון 47:100

הביזיון ושמו הפועל תל אביב בכדורסל נמשך גם הערב, עם עוד הופעה שגורמת לתהות מה הקבוצה הזו עוד עושה בליגה, והאם יריבותיה לא נפגעות מדריסה קלילה של קבוצה עם חמש שחקניות בלבד. התוצאה הסופית משקרת- המשחק היה יכול להיגמר בצורה גרועה יותר, כשהרבע הראשון הסתיים ב-4:36 לראשון, בדרך ליתרון 45 במחצית. האורחות נתנו לכל המחליפות שלהן לשחק במחצית השניה מה שאיפשר להפועל לצמק מעט ברבע השלישי, ורבע אחרון עלוב של שתי הקבוצות (6:10 לראשון) סיים את המשחק. בארלו הוליכה את קלעיות אליצור ראשון לציון עם 27 ו-15 ריבאונדים, רובינס הוסיפה 24, 12 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. להפועל: רבינוביץ' 13.

אליצור חולון - אליצור נתניה 82:78

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully