וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: 1:2 לווסטהאם על בירמינגהאם בחצי הגמר

שער ניצחון של קול העניק לקבוצה של גרנט ניצחון על בירמינגהאם, ואולי מנע את פיטוריו. הגומלין בעוד כשבועיים

אברהם גרנט אוהב את מפעלי הגביע באנגליה. את שלושת חצאי הגמר הקודמים שלו באנגליה הוא צלח, והערב (שלישי) עשה צעד ראשון לעבר העפלה נוספת לגמר. בצל הדיווחים על פיטוריו הקרבים של גרנט ולמרות הימצאותה של ווסטהאם במקום האחרון בליגה האנגלית, הציגו הפטישים כדורגל טוב במחצית הראשונה ולחימה גדולה במחצית השנייה כדי לנצח 1:2 את בירמינגהאם במשחק הראשון של חצי גמר גביע הליגה. הגומלין ייערך בעוד כשבועיים באצטדיונה הביתי של בירמינגהאם.

שחקני ווסטהאם חוגגים סביב קרלטון קול. Clive Rose, GettyImages
ותודה רבה לפוסטר. שחקני ווסטהאם חוגגים עם קול/GettyImages, Clive Rose

ווסטהאם, שמעולם לא זכתה בגביע הליגה וביקרה בפעם האחרונה בוומבלי ב-1981 (תיקו במשחק הראשון בגמר גביע הליגה, הפסידה בגומלין לליברפול), עלתה בהתלהבות גדולה מהדקה הראשונה. סקוט פאקר ניווט את המשחק במרכז השדה, ג'ונתן ספקטור ומארק נובל תמכו בהתקפה וגם השער הגיע. התקפה שהתחילה אצל נובל בדקה ה-13 גם הסתיימה אצלו, כשהוא בעט מזווית קשה בחצי יעף ונעזר בהדיפה רעה של בן פוסטר כדי לחגוג שער שלישי העונה בכל המסגרות.

בירמינגהאם, שכנראה נשבתה בתצוגה המרשימה ב-1:4 על מילוול בשבת, המתינה 50 דקות לפני שהואילה בטובה להופיע למשחק. אלכס מקליש נתן קרדיט בהרכב לאלכסנדר חלב, אבל גם הוא נדבק ביכולת העלובה והאורחים בעטו רק פעם אחת למסגרת בכל המחצית הראשונה. לאחר ההפסקה הגיע השיפור, ואיתו גם השוויון מראשו של המגן ליאם רידג'וול בדקה ה-56.

שלוש דקות לאחר מכן הורחק ויקטור אובינה מווסטהאם בעקבות פגיעה גסה ללא כדור בסבסטיאן לארסון ובירמינגהאם הפכה לעדיפה במגרש, אבל עוד שטות של פוסטר בין הקורות סידרה שער ניצחון בדקה ה-78 למחליף של ווסטהאם, קרלטון קול. החלום להוסיף תואר למועדון אחרי הזכייה היחידה בגביע הליגה ב-1963 עדיין קיים, אבל כדי לממש אותו חייבת בירמינגהאם להגיע בראש אחר לגמרי למשחק הגומלין. גם גרנט יקווה להיות שם.

מהלך המשחק

דקה 4: פארקר הגביה קרן מצד שמאל, פוסטר הדף רע וסירס בעט מ-18 מטרים החוצה.

דקה 13: גול! נובל הגביה מצד ימין, אובינה וספקטור לא הצליחו להבקיע בערבוביה שנוצרה. הכדור חזר לנובל, שהפציץ ברגל ימין מזווית קשה לפינה הקרובה וראה את פוסטר הודף רע פנימה. 0:1 לווסטהאם.

דקה 21: ספקטור הוורסטילי, שמתופקד הפעם בעמדה קדמית מאוד, בעט טוב מ-20 מטרים, אבל פוסטר הדף לקרן.

דקה 22: כדור הקרן הוגבה לעברו של טומקינס, שמחמישה מטרים נגח לחיבורים ושוב פוסטר הצליח להדוף בקצות האצבעות.

דקה 30: הפעם אובינה היה האיש שבחן את פוסטר עם בעיטה חדה מצד ימין, השוער זינק והדף לקרן.

דקה 33: פובר העביר כדור רוחב מצד ימין, סירס השתלט ובעט החוצה מתוך הרחבה.

דקה 40: אובינה קיבל כדור מאפסון ומקצה הרחבה בעט בשמאל והחטיא את המסגרת.

דקה 50: גארדנר בעט כדור חופשי מ-20 מטרים, אך הבעיטה שלו יצאה החוצה.

דקה 55: לארסון הגביה קרן מימין, ג'רום נגח מצוין לפינה וסירס שניצב ליד הקורה הציל ממש מהקו.

דקה 56: גול! הפעם לארסון הגביה מהצד השני, והמגן רידג'וול הקדים את ריד ונגח בצורה מדויקת לרשת של גרין. 1:1.

דקה 59: ווסטהאם ב-10 שחקנים, איזו שטות של אובינה. הניגרי שלח רגל למבושיו של לארסון וראה מיד את הכרטיס האדום נשלף לעברו בצדק.

דקה 65: פרגוסון הגביה כדור חופשי מהמרכז לעבר רידג'וול, ששוב נותר חופשי ונגח לעבר השער, אבל הפעם נעצר אצל גרין.

דקה 78: גול! פארקר שלח את ספקטור באגף, כדור הרובח הגיע למחליף קול, שבעט חלש וראה את הכדור חומק מידו של פוסטר ומתגלגל בין רגליו לרשת. 1:2 לווסטהאם.

דקה 90: המחליף זיגיץ' הקדים את ריד והנגיחה שלו חלפה סמוך לקורה.

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, ז'וליאן פובר, ווינסטון ריד, ג'יימס טומקינס, מתיו אפסון, ג'ונתן ספקטור, מארק נובל (רדוסלאב קובאץ', 90), סקוט פארקר, פרד סירס (זבון היינס, 74), ויקטור אובינה (הורחק, 59), פרדריק פיקיון (קרלטון קול, 74).

הרכב בירמינגהאם: בן פוסטר, סטיבן קאר, סקוט דאן (דייויד מרפי, 46), רוג'ר ג'ונסון, ליאם רידג'וול, סבסטיאן לארסון (ניקולה זיגיץ', 87), קרייג גארדנר, בארי פרגוסון, קית פאהי, אלכסנדר חלב (ז'אן בוסג'ור, 83), קמרון ג'רום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully