וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: אלקיים וחן חתמו, מנטשאשווילי סיכם

10.1.2011 / 18:24

השלושה יצטרפו לאימוני נועלת הטבלה, שבמקביל ויתרה על בן לולו ובקשי. החלוץ הסלובני דיאן רוסיץ' יגיע למבחנים

פתיחתו של חלון ההעברות מחר (שלישי) העירה את אנשי הפועל רמת גן, שהחלו לעבוד במרץ על שינוי סגל השחקנים במטרה להוציאה מהמקום האחרון בו היא שקועה. נועלת הטבלה הודיעה על שחרורם של המגנים חי בן לולו וליאור בקשי, כשבהמשך צפויים שחרורים נוספים. "אף שחקן אינו חסין", הבהירו היום בקבוצה.

שני שחקנים שניהלו מגעים עם הפועל רמת גן בתקופה האחרונה, עודד אלקיים וטל חן, חתמובקבוצה. אלקיים, שיכול לשחק כבלם וכמגן ימני, קיבל אישור להתחיל להתאמן בקבוצה ויגיע בהשאלה עד תום העונה. חן, שסגר כבר בשבוע שעבר, שוחרר מבני סכנין וחתם על חוזה לשנתיים וחצי.

שחקן נוסף שכבר סיכם עקרונית הוא הקשר זוראב מנטשאשווילי, שקיבל הערב הודעה על שחרורו מהפועל אשקלון. הגאורגי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב, יערוך שיחה אישית עם המאמן צביקה צמח ובכל מקרה צפוי להצטרף מחר לאימונים.

החלוץ הסלובני דיאן רוסיץ' (28), שחקנה של ספרטק נלצ'יק הרוסית יגיע בימים הקרובים למבחנים בהפועל רמת גן. מדובר בחלוץ גבה קומה (1.88 מטר) ומהיר, שאם ירשים יצטרף לליטאי אורליוס סטאפונקה שכבר חתם. רוסיץ', שמיוצג על ידי הסוכן קובי סגל, הופיע בעבר מספר פעמים בנבחרת ושיחק שלוש שנים במדי טימישוארה הרומנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully