וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו כרמלו, נשאר רק לחתום?

גורם בניו ג'רזי טוען כי העברתם של אנתוני ובילאפס לנטס סגורה. דנבר עשויה לקבל את פייבורס והאריס. מלו: "ספקולציה"

במחצית השנייה בהפסד הביתי של דנבר לניו אורלינס (96:87), אוהדי הנאגטס שרקו בוז לכרמלו אנתוני. כוכב הקבוצה, הפרנצ'ייז פלייר של המועדון, קלע 8 נקודות ב-3 מ-11, ואין ספק ששבע השנים שלו בקולורדו יסתיימו, כך נראה, באקורד צורם. בתקשורת האמריקאית מדווחים על מגעים מואצים בין דנבר, ניו ג'רזי ודטרויט באשר לטרייד ענק שינחית אצל הנטס את אנתוני, צ'ונסי בילאפס וריפ המילטון.

בילפאס כבר הצהיר כי יעדיף להישאר בנאגטס עד לסוף הקריירה, ואילו אנתוני אמר לאחר ההפסד להורנטס כי "מדובר בספקולציה עכשווית". כשנשאל אנתוני אם היה זה משחקו האחרון במדי דנבר, השיב: "לא, כלל לא, כלל לא". אנתוני אמר כי יכולתו החלשה בהפסד לא נבעה מהשמועות על מעברו וכי נקלע ליום רע. "לאורך כל השנה אני משחק כשיש סביבי שמועות, אבל להגיד שנגד ניו אורלינס השמועות הפריעו לי - זה לא נכון, זה אפילו לא עלה לי בראש במהלך המשחק".

לפי ESPN, הטרייד בין הקבוצות יעביר לנטס את מלו, אנתוני והמילטון ובתמורה תקבל דנבר שתי בחירות דראפט ראשונות עתידיות ושישה שחקנים. הנאגטס מעוניינים ברוקי המוכשר של ניו ג'רזי דרק פייבורס וכן בדווין האריס ואנתוני מורו. לפי השמועות דנבר תעביר לנטס גם את קווינטון רוז, בו אוזו וסטפן גרהאם. דטרויט תקבל את מהנטס את יוהאן פטרו ואת החוזה הגמור של הפורוורד טרוי מרפי, ובכך יחסכו הפיסטונס 17 מיליון דולר בזכות העברתו של המילטון. גורם בהנהלת ניו ג'רזי אמר לESPN: "העסקה סגורה, אבל דנבר רוצה הום-ראן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully