וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "כל דבר שאני עושה מוצג באור שלילי"

מאמן ריאל ניסה להסביר מדוע החגיגות שלו פורשו על ידי שחקני ויאריאל כפרובוקציה: "בסך הכל רצתי לחגוג עם הבן שלי"

ריאל מדריד התגברה אמש (ראשון) על עוד מכשול שסומן כקשה, כשגברה 2:4 על השלישית בטבלה ויאריאל, וצימקה את הפער מהמוליכה ברצלונה בחזרה לשתי נקודות בתום המחזור ה-18. הצוללת הצהובה מתחה את הקבוצה הביתית דקות ארוכות כשלוח התוצאות מראה 2:2, אבל כריסטיאנו רונאלדו שהשלים שלושער וקאקה עם הרביעי, הבטיחו ניצחון.

אחרי אותו שער של קאקה מוריניו רץ בעודו חוגג לכיוון הספסל של ויאריאל, אבל אחרי המשחק הוא הכחיש שניסה ללבות את הרוחות: "אני נשבע שרצתי לשם רק כדי לחגוג עם הבן שלי, שישב מאחורי הספסל של הקבוצה האורחת. הם חשבו שאני מנסה לגרום לצרות ולעשות פרובוקציות. אני חושב שזה נובע מהמצב שנוצר ושבו כל דבר שאני עושה מוצג באור שלילי".

במהלך החגיגות של המאמן הפורטוגלי, שחקנה של ויאריאל, קאני, השליך לכיוונו בקבוק מים וזכה לראות כרטיס אדום, על אף שהבקבוק לא פגע במטרה. המאמן האורח, חואן קרלוס גארידו, דווקא הגן על עמיתו: "אני חושב שמוריניו רצה לחגוג עם האוהדים שלו והשחקנים שלי פירשו את זה לא נכון".

בינתיים סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו שכבש שלושער, ז'ורז'ה מנדס, נשמע מרוצה מאוד ואמר: "כריסטיאנו הוא השחקן הכי טוב בעולם ועם הזמן הוא ייחשב לאחד מהגדולים בכל הזמנים. ועכשיו אפשר לצרף את זה לעובדה שהוא עובד עם מוריניו, המאמן הכי טוב בכל הזמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully