וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ווסטהאם תציע לאלרדייס חוזה לחצי שנה

"הסאן" מפרסם כי אברהם גרנט מתקרב לסיום דרכו בפטישים. גורם בהנהלה: "יש לו סיכוי של 20 אחוז לשמור על משרתו"

עיתון "הסאן" הבריטי מדווח הבוקר (שני) שזמנו של אברהם גרנט כמאמן ווסטהאם הולך ונגמר ושהנהלת המועדון כבר שוחחה עם סם אלרדייס, שצפוי להתמנות כמחליפו ולחתום עד סיום העונה עם אופציה להארכת החוזה. על פי הדיווח, אלרדייס נמצא בדרך לאימון הקבוצה אחרי שמרטין אוניל, שהיווה את האופציה המועדפת על הבעלים דייויד גולד ודייויד סאליבן, סירב. גורם בהנהלת המועדון אמר לעיתון: "לגרנט יש סיכוי של 20 אחוז לשמור על העבודה שלו".

כשנותרו לה 16 משחקים עד סיום העונה, ווסטהאם ניצבת במקום האחרון בטבלה למרות שהסגל שלה טוב בהרבה מאלו של מספר קבוצות שמדורגות מעליה. מחר תארח הקבוצה את בירמינגהאם בחצי גמר גביע הליגה וגרנט ינסה להעלות אותה למשחק על התואר.

לאברהם גרנט נמאס מהשמועות סביב מעמדו בווסטהאם, והצהיר כי הוא נהנה מגיבוי מלא של הבעלים דייויד גולד ודייויד סאליבן. אחרי התבוסה לניוקאסל (5:0), שהורידה את הפטישים חזרה למקום האחרון בפרמיירליג, בתקשורת הבריטית דובר על כך ששני המשחקים הבאים של ווסטהאם יהוו מבחן לגרנט, אולם המאמן הישראלי דחה זאת, ותקף את אנשי מועדונו, שלדבריו מסבים נזק לקבוצה.

קצפו של גרנט יצא בעיקר על סגנית הנשיא של המועדון, קארן בריידי, שפרסמה טור באחד מעיתוני אנגליה ובו הסבירה מדוע המועדון לא החתים את סטיב סיידוול, הקשר בו היה מעוניין גרנט. "לא יודע מה היא כתבה בטור", אמר גרנט, "אולי גם לי יהיה טור בעיתון ובו אכתוב מה אני חושב. בכל אופן, את מה שיש לי להגיד אני אומר לאנשים ישירות, פנים אל מול פנים. אין בעיה ביני לבין בריידי, אבל אני מדבר בעיקר עם הבעלים. אני עובד מול הבעלים וזה מה שחשוב".

"השמועות באות מתוך המועדון, וזה לא תורם ליציבות", הוסיף גרנט, "ברור שאני יודע מי מפיץ את השמועות ואני יודע שאנשים מנסים לפגוע במועדון, אבל לא יהיה טוב אם אני אתרכז בזה. לפעמים יש סיטואציות לא נעימות שצריך להתמודד איתן, אני רוצה להתרכז בקבוצה ובשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully