וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל נרי: "יש בעיות ואנחנו חייבים לטפל בהן"

אחרי התבוסה לנאפולי, מאמן יובנטוס רוצה למנוע משבר בקבוצתו, שנמצאת בתקופה רעה: "חייבים ללמוד מההפסדים"

משהו לא טוב עובר על יובנטוס עם פתיחת 2011. הגברת הזקנה ספגה אמש (ראשון) תבוסה בנאפולי (3:0) והיה זה הפסד הליגה השני ברציפות שלה אחרי שחטפה בטורינו 4:1 מפארמה. פתאום יובה, שכבר הייתהקרובה לצמרת, מוצאת את עצמה רק במקום השישי, רחוקה 9 נקודות מהפסגה. מאכזב.

המאמן לואיג'י דל נרי ממש לא מעוניין במשבר, וניסה להרגיע את אוהדי הקבוצה. "אנחנו עובדים לטווח ארוך, וההפסדים האלה כואבים", אמר, "אנחנו חייבים ללמוד מההפסדים איך לשים יותר תשומת לב לדברים. אנחנו עוברים תקופה קשה, ואיבדנו שחקנים חשובים כמו פאביו קוואריארלה, וינצ'נזו יאקווינטה ופיליפה מלו בגלל פציעות".

"יש בעיות ואנחנו חייבים לטפל בהן", הוסיף דל נרי, שקבוצתו ספגה 7 שערים בשני משחקיה האחרונים. מי שזכה למחמאות מהמאמן הוא השוער היריב מורגן דה סנטיס "היו לו שתי הצלות טובות. היינו צריכים לעשות יותר עם החזקת הכדור".

דל נרי שלח מסר אופטימי לאוהדים, אשר מתוסכלים אחרי ההדחה מהליגה האירופית וחוסר ההצלחה בליגה בתקופה האחרונה. "החתמנו את לוקה טוני בעקבות הפציעה של קוואליארלה, זה צעד טוב", אמר דל נרי, "בנינו קבוצה טובה ואני חושב שאנחנו בכל זאת בכיוון הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully